اخبار اکس نوین
1400/06/20
11:35
لئون کوپرمن: اگر بیت کوین را درک نمی‌کنید، پیر شده‌اید

اکس نوین: لئون کوپرمن، میلیاردر آمریکایی در حالی که هنوز معتقد است بیت کوین چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، اظهار داشت که کسانی که نمی‌توانند این ارز را درک کنند ممکن است خیلی پیر شده باشند. علاوه بر این، وی به سرمایه‌گذاران و دولتمردان نسبت به این دارایی هشدار داد. نظر لئون کوپرمن در رابطه با بیت کوین رشد چشمگیر قیمت دلاری بیت کوین در چند سال گذشته و عبور ارزش بازار آن از مرز یک تریلیون دلار در اوایل سال جاری بدون شک توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته را خارج از صنعت ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. به طور معمول، این دسته از سرمایه‌گذاران به دو گروه…

اکس نوین : لئون کوپرمن، میلیاردر آمریکایی در حالی که هنوز معتقد است بیت کوین چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، اظهار داشت که کسانی که نمی‌توانند این ارز را درک کنند ممکن است خیلی پیر شده باشند.


علاوه بر این، وی به سرمایه‌گذاران و دولتمردان نسبت به این دارایی هشدار داد.


رشد چشمگیر قیمت دلاری بیت کوین در چند سال گذشته و عبور ارزش بازار آن از مرز یک تریلیون دلار در اوایل سال جاری بدون شک توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته را خارج از صنعت ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.


به طور معمول، این دسته از سرمایه‌گذاران به دو گروه تقسیم می‌شوند. گروه اول، افرادی همچون پل تئودور جونز هستند که شایستگی‌های بیت کوین را در نظر می‌گیرند و بخشی از سرمایه خود را به آن اختصاص می‌دهند. گروه دوم اما، افرادی مانند وارن بافت هستند که با ترس از بیت کوین از آن انتقاد می‌کنند.


به نظر می‌رسد لی کوپرمن، یکی از اعضای گروه دوم است. چند سال پیش در حالی که بیت کوین به سمت اوج ۲۰ هزار دلاری در حرکت بود، کوپرمن اظهار داشت که این ارز برای وی منطقی نیست.


مدیرعامل شرکت امگا در آخرین گفتگوی خود با CNBC اعلام کرد که هنوز بر باور پیشین خود استوار است. با این حال، خاطرنشان کرد که سن او می‌تواند عاملی باشد که مانع درک وی از نحوه کار بیت کوین شده است.


وی در این رابطه گفت:


اگر بیت کوین را نمی‌فهمید، بدان معنی است که شما پیر شده‌اید. من ۷۸ ساله هستم و آن را درک نمی‌کنم.


اگرچه کوپرمن می‌گوید دانش کافی در رابطه با ارزهای دیجیتال را ندارد، اما به دولت آمریکا نسبت به این دارایی‌ها هشدار می‌دهد. وی معتقد است مقامات کشورهای مختلف نباید از السالوادور در پذیرش بیت کوین به عنوان واحد پول قانونی پیروی کنند.


کوپرمن مدعی است که بیت کوین نباید جایگزین دلار آمریکا شود. وی که خود را مردی کاغذی خطاب می‌کند، به شدت به اقتصاد آمریکا اعتقاد دارد. با این حال، به کسانی که نگران آینده اقتصادی خود هستند توصیه می‌کند که به جای بیت کوین، به طلا روی‌آورند.


سخنان کوپرمن در رابطه با طلا در حالی گفته می‌شود که قیمت فلز زردرنگ در مقایسه با دلار آمریکا تا حدودی مشابه با ده سال پیش است. در مقابل، بیت کوین با نرخ بازگشت سرمایه ۸۹۰۰۰۰۰ درصدی در ده سال اخیر، بهترین دارایی ذخیره‌ای بوده است. جالب است طلای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا بدین جای کار ۶۰ درصد افزایش یافته است در این در حالی است که طلای سنتی، در سطحی ۵ درصد پایین‌تر از ابتدای سال قرار دارد.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0