بورس۲۴
1401/06/24
17:16
۴۰۰ نوع محصول «زرکام» امسال به بازار می آید

عارف فرجی، مدیر شرکت «زرکام»: گفت: عارف فرجی، مدیر شرکت «زرکام» در محل غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات و در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: مجموعه «زرکام» پس از سال ها تحقیق و با سرلوحه قرار دادن زیر ساخت، تکنولوژی و دانش به عنوان سه ضلع موثر در راه ایجاد و توسعه مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده است...

400 نوع محصول «زرکام» امسال به بازار می‌ آید 

بورس۲۴ : مجموعه «زرکام» در فاز نخست در مساحت ۳۰۰ هزار مترمربع شروع به کار کرده و مقرر شده تا پایان سال‌جاری ۴۰۰ نوع محصول تولید و روانه بازار شود.


عارف فرجی، مدیر شرکت «زرکام» در محل غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات و در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: مجموعه «زرکام» پس از سال ها تحقیق و با سرلوحه قرار دادن زیر ساخت، تکنولوژی و دانش به عنوان سه ضلع موثر در راه ایجاد و توسعه مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده است.


وی گفت: در زمینه «زیرساخت» به فضای مناسب درخصوص محصولات کانفکشنری و خصوصا شکلات توجه ویژه‌ای شد که می توان به کنترل فضای میکروبی با استفاده از فلیترهای پیشرفته و کنترل دمایی فضای سالن های تولید اشاره کرد. در زمینه «تکنولوژی» مقوله هایی نظیر چگونگی فرآوری و بسته بندی مورد توجه قرار گرفت، چرا که محصولات تولیدی ایران در طول چند دهه گذشته عموما به یک شکل خاصی تولید و عرضه می‌شده و تنها از نظر طعم متفاوت بوده است.


فرجی خاطرنشان ساخت: برای تحقق این امر و تفاوت در پروسه تولید محصولات «زرکام» تجهیزات بسته بندی مدرنی وارد کشور شد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استقرار خطوط تولید پیوسته از ابتدا تا انتهای پروسه تولید در راستای تحقق این آرمان برنامه‌ریزی شده است.


وی حضور مستمر در کمپانی های بزرگ تامین کننده مواد اولیه شیرینی و شکلات دنیا را در راستای تولید محصولی متفاوت موثر دانست و در پاسخ به خبرنگار اقتصاد سبز آنلاین تصریح کرد: از آنجایی که گروه زر همواره به‌دنبال ایجاد زنجیره‌های ارزش و ایجاد زنجیره‌های تامین خود بوده، در راستای تامین مواد اولیه اصلی «زرکام» نیز از همین زنجیره‌ها بهره برده است.


مدیر شرکت «زرکام» یادآور شد: امروز در این مجموعه انواع ویفرها (خاص و کلاسیک)، کیک، بیسکوئیت، کراکرها، تافی و انواع شکلات تولید می شود.


وی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: گردش مالی صنعت شیرینی و شکلات دنیا در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۲۰۰ میلیارد دلار بوده و این در حالی است که سهم ایران با دارا بودن یک درصد جمعیت جهان تنها ۷۰۰ میلیون دلار است و این آمار و ارقام گواه وجود ظرفیت های بالای فعالیت در این بخش است.


گفتنی است، «تیکرز» (ترکیبی از طعم ناب شکلات واقعی، تکه‌های فندق و ویفر کریسپی، «تریپرز» (ترکیب سه طعم در یک محصول، تجربه هم زمان فندق، شیر و شکلات)، چوکوتریپس (طعم واقعی شکلات)، وینکرز (طعم واقعی ویفر)، هانیپرز (کیک سبک)، بریتونا (کیک شکلاتی) و پیکولند (کیک های کوچک) از مهم ترین محصولاتی است که در شروع فعالیت «زرکام» وارد بازار شدند و به زودی محصولات جدیدی به سبد محصولات افزوده خواهد شد.


عکس
انتهای خبر

0
0