آکادمی هلاکوئی
1400/04/30
01:27
CoinFund از صندوق جذب سرمایه ۸۳ میلیون دلاری خود در جهت راه اندازی استارت آپ های کریپتویی، رونمایی کرد

CoinFund ، شرکت سرمایه گذاری بلاکچین ، به…

CoinFund ، شرکت سرمایه گذاری بلاکچین ، به عنوان بخشی از ابتکار عمل شرکت برای راه اندازی استارت آپ های متمرکز بر ارز دیجیتال ، از دوره ی جذب سرمایه خود به ارزش ۸۳ میلیون دلار رونمایی کرد.


دوره جذب سرمایه با تقاضای بیش از انتظار روبه رو شد و گفتنی است که این شرکت با همکاری مشترک با یک شرکت سرمایه‌گذار ریسک پذیر، به نام ونروک و مستقر در کالیفرنیا که در سال ۱۹۶۹ تاسیس شد ، فرایند تامین مالی را هدایت کرده است. CoinFund عنوان کرد که بسیاری از شرکت های حقوقی در این دوره شرکت کردند اما نامی از این شرکت ها نبرد.


دیوید پاکمان(David Pakman) ، یکی از بنیان گذاران شرکت Venrock ، از توانایی CoinFund را در شناسایی و کمک به توسعه استارت آپ های پیشرو در زمینه ارز های دیجیتال را به طور مکرر تحسین می کند:


“ارتباط عمیق CoinFund با کل اکوسیستم ارز دیجیتال، بینش تکنیکال شرکت نسب به کسب و کار های ارز دیجیتال و توانایی آن برای توسعه پروژه ها در مراحل اولیه ،این شرکت را از سایر سرمایه گذاران حاضر در بازار متمایز می کند.”


مدیرعامل CoinFund ، جیک بروخمن(Jake Brukhman) عنوان کرد که جذب سرمایه موفق نشان دهنده ی این است که موسسات حقوقی مشتاق به حمایت از استارت آپ های بلاکچین و رمزارز ها هستند.


تحولات اخیر نشان می دهد که شرکت CoinFund، سومین شرکت موفق در زمینه سرمایه‌گذاری ریسک پذیر است. تنها در یک سال ، این شرکت در مجموع از هشت پروژه ارز دیجیتال حمایت کرده است ، از جمله بازار توکن های غیر مثلی (NFT)، Rarible و ClayStack .


طبق گزارشات کوین تلگرف ، تامین مالی پروژه ۳۱۴ میلیون دلاری آزمایشگاه سولانا تحت حمایت CoinFund انجام شد که در ماه ژوئن (خرداد) به پایان رسید. CoinFund همچنین از پروژه های برجسته ای از جمله Blockchain The Graph ، Blockdaemon ، Maker ، Ethereum Coinbase و Polkadot پشتیبانی کرده است.


به نظر می رسد میزان ریسک پذیری سرمایه گذاران نسبت به شرکت های بلاکچین در مراحل اولیه، علیرغم نگرانی ها از روند سقوط بازار ارز های دیجیتال و بازار خرسی ، در حال افزایش است. تنها در سال جاری میلادی ، سرمایه گذاران ریسک پذیر میلیاردها دلار استارت آپ های متمرکز بر بلاکچین و ارز دیجیتال تامین کردند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0