آکادمی هلاکوئی
1400/07/02
19:20
سناتور آمریکایی، پاتریک تومی، ممنوعیت رمزنگاری چین را “فرصت بزرگی” برای آمریکا می بیند

در اوایل امروز، بیت کوین (BTC) در بیانیه…

در اوایل امروز، بیت کوین (BTC) در بیانیه PBoC که همه معاملات رمزنگاری در چین را غیرقانونی می دانست به ۴۰،۵۰۰ دلار سقوط کرد. سناتور پاتریک جوزف تومی (Patrick Joseph Toomey)، درباره نتیجه احتمالی آن برای ایالات متحده آمریکا اظهار نظر کرد.


زمانیکه سرکوب ها فرصت ها را به وجود می آورند


طبق توییت های سناتور تومی، ایالات متحده می تواند از مجموعه دیگری از اقدامات ضد رمزنگاری دولت چین سود زیادی ببرد. وی می افزاید: در مجموع، این یک “فرصت بزرگ” است.


از آنجا که مقامات ایالات متحده چنین مقررات سختگیرانه ای را علیه ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین (BTC) وضع نمی کنند، سیستم اقتصادی آمریکا “برتری ساختاری” نسبت به رقیب خود دارد.


آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano)، چهره ی مشهور طرفدار بیت کوین، بنیانگذار Morgan Creek Digital، با سناتور تومی موافقت کرد و از او برای توجه عمومی به مزایای بالقوه ایالات متحده تشکر کرد:


“کاملا درست است، از توجه شما به این جنبه مهم متشکرم.”


همچنین، آقای تومی به یاد آورد که آزادی اقتصادی منجر به “سطح بالاتری از زندگی برای همه” می شود.


مدیرعامل Circle: “دو مدل واکنش وجود دارد”


جرمی آلیر (Jeremy Allaire)، مدیرعامل شرکت Circle ( یک تامین‌کننده محصولات لاستیکی در برلینگتون آمریکا)، اپراتور استیبل کوین USDC، دو مدل را برای واکنش ایالات متحده به خصومت چین فهرست کرده است.


” پیامی به سیاست گذاران ایالات متحده و غرب درباره نحوه فکر کردن در مورد رویکرد چین در زمینه رمزنگاری و بلاک چین؛ چین با نظام ارزشهای غربی مبتنی بر باز بودن، شفافیت، حفظ حریم خصوصی، رقابت در بازار آزاد و غیره مخالف است.”


وی مدعی شد که حمله به ارزهای رمزپایه در چین نتیجه “کنترل کامل، تمرکز قدرت، حذف حریم خصوصی” اعمال ذاتی رژیم سیاسی جمهوری خلق چین است.


به این ترتیب، ایالات متحده باید انتخاب کند که “بیشتر شبیه چین” باشد یا نشان دهد که “چشم اندازی با تفکر آزاد و مصمم دارد تا در سمت درست تاریخ قرار گیرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0