مهدی راد
1400/03/02
18:29
اطلاعیه در خصوص بازگشایی نماد معاملاتی(وبملت) 14:00:24 1400/03/02 به اطلاع می رساند؛ در روز جاری یکشنبه مورخ 1400/03/02 نماد معاملاتی بانک ملت (وب...

اطلاعیه در خصوص بازگشایی نماد معاملاتی(وبملت)


۱۴:۰۰:۲۴ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲



به اطلاع می رساند؛ در روز جاری یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ نماد معاملاتی بانک ملت (وبملت) به علت ورود سفارش فروش با حجم های نامتعارف از سوی برخی سهامداران حقوقی و ‌همچنین ورود سفارش فروش با قیمت های نامتعارف از جمله ۱ ریال که باعث کشف قیمت نامناسب می گردید، بازگشایی نشد. لازم به ذکر است ایستگاه معاملاتی آن دسته از مشتریانی که نسبت به ورود سفارش فروش با قیمت های نامتعارف در نماد فوق اقدام نمودند مسدود گردید.مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران.




➖➖➖➖➖



پیام ناظر در مورد وبملت رو مشاهده میکنید. در یک کلمه پرتوپلا. مشخصه سهمو دارید!



حجم نامتعارف؟ فک میکنید ما از پشت کوه اومدیم؟ میانگین حجم معاملات وبملت در ۵ روز معاملاتی گذشته اش ۳۶۰ میلیون سهم و حجم مبنای سهم حدود ۲۵ میلیون بوده. مچینگ داشت با ۱۰۰ میلیون سهم انجام میشد. کجاش نامتعارفه؟؟؟!



فروش با قیمت نامتعارف ۱ ریال؟ اخه کدوم عقل کلی اون قیمت فروشنده است؟ چیزی دیگه مگه براش میمونه با یک ریال! یه چیزی بگید باورمون بشه!



ما رو چی فرض کردید؟



ثانیا



همه این مسائل برای بقیه سهامی که به لطف شما منفی ۳۰ - ۴۰ و ۵۰ باز شدند اتفاق افتاده؟ با نهایت احترامی که شایسته نیستید، خواب بودید اون موقع یا منافعتون توش نبود یا با خودتون میگفتید "بذار این سهم درپیتی رو که صف فروش بوده منفی ۵۰ باز کنم تا از سر بازار وا بشه که وبملتو بخرن ببرن بالا" ؟!



اونجا بورسه با دارایی ۵۰ میلیون نفر یا چاردیواری ناظر همایونی ("قربانت وشم!") که هر تصمیمی اراده کنند اجابت میشود؟!



قبله عالم برقرار هستند؟!



#ناظر_بورس_قبله_عالم



@goodMArkets



انتهای خبر

0
0