ارزینکس
1400/06/27
12:54
💢 حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز dydx از یونی‌سواپ پیشی افتاد 🔘 صرافی غیر متمرکز dYdX (DYDX) در حال افزایش روزافزون حجم معاملات خالص در محصولات خود ...

💢 حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز dydx از یونی‌سواپ پیشی افتاد



🔘 صرافی غیر متمرکز dYdX (DYDX) در حال افزایش روزافزون حجم معاملات خالص در محصولات خود است. طبق آمارها در ۲۴ ساعت گذشته ۱٬۳۳ میلیارد دلار معامله در این صرافی انجام شده است. در تاریخ ۱۷ سپتامبر حجم معاملاتی که در این صرافی انجام‌شده از ۱.۳۳۴ میلیارد دلار فراتر رفته است براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط بنیان‌گذار این صرافی، آنتونیو جولیانو-Antonio Juliano، صرافی غیر متمرکز درجه یک dYdX اکنون محبوب‌ترین DEX در صنعت کریپتو به شمار می‌رود. ورژن سوم یونی‌سواپ Uniswap v۳، یکی از مهمترین صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم، ۱٬۱۵ میلیارد دلار و ۰٬۴۷ درصد کمتر از روز قبل پردازش کرده است. برای پنکیک‌سواپ-PancakeSwap ، این شاخص بالای ۱٬۰۲ میلیارد دلار است.



🔘 همچنین بزرگ‌ترین ایردراپ تا کنون در حوزه کریپتو نیز در این صرافی صورت گرفت و در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ توکن DYDX به کاربران این صرافی ایردراپ شد؛ ۶۴۳۰۶ کاربر این توکن را دریافت کردند و در چندین پلتفورم نیز جهت معامله فهرست شد.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0