سینا سلیمانی
1402/02/03
21:51
🎯#سیلام ✍🏽 سیلام گزارش 12 ماهه خیره کننده ای روی کدال گذاشت و 104 تومان سود خالص به ازای هر سهم در حسابرسی نشده اعلام کرد که هنوز سود برخی زیر مجم...

🎯#سیلام



✍🏽 سیلام گزارش ۱۲ ماهه خیره کننده ای روی کدال گذاشت و ۱۰۴ تومان سود خالص به ازای هر سهم در حسابرسی نشده اعلام کرد که هنوز سود برخی زیر مجموعه ها در این گزارش نیست !



✍🏽 سود سیلام تقریبا ۴ برابر شده و از ۳۰ میلیارد تومان به ۱۲۴ میلیارد تومان در سال جاری تبدیل شده !


در تحلیل سیلام عرض شد که این شرکت تا حدود دو سال قبل با ظرفیت پایین کار میکرد و با تغییر تیم مدیریتی ، به سمت فول ظرفیت حرکت کرده که عمده تمرکز شرکت بر صادرات کلینکر بوده و ظرفیت جدید در بخش صادراتی اضافه شده. همین باعث شده تا همزمان هم فروش شرکت جهش داشته باشه و هم حاشیه سود شرکت در زمستان به ۴۰٪ برسه.



✍🏽 شرکت پیش بینی کرده در سال ۱۴۰۲ حدود ۷۰۰.۰۰۰ تن صادرات و ۵۰۰.۰۰۰ تن فروش در بورس کالا داشته باشه ومجموعا ۱.۲۰۰.۰۰۰ تن مصول بفروشد.


با نرخ کلینکر صادراتی ۲۹ دلاری و میانگین دلار صرافی ملی ۵۵.۰۰۰ تومانی برای امسال ، با مفروضات فروش خود شرکت ، سود هر سهم به ۴۳۵ تومان میرسد که با متوسط P/E صنعت ۱۱ واحدی ، کف قیمت سهم ۵۰۰۰ تومان خواهد بود. باید دید عملکرد واقعی شرکت به چه صورت خواهد شد.



انتهای خبر

0
0