ارزینکس
1401/01/27
17:05
💢 مرورگر کریپتوی اپرا Opera، در آیفون و آیپد در دسترس است 🔘 اروز گذشته، اپرا نسخه بتای مرورگر Web3 خود را با کیف پول کریپتوی داخلی، برای دستگاه‌ها...

💢 مرورگر کریپتوی اپرا Opera، در آیفون و آیپد در دسترس است



🔘 اروز گذشته، اپرا نسخه بتای مرورگر Web۳ خود را با کیف پول کریپتوی داخلی، برای دستگاه‌های iPhone و iPad منتشر کرد. مرورگر کریپتو اپرا از ژانویه برای کاربران دسکتاپ مک و ویندوز و همچنین کاربران موبایل اندروید در دسترس بوده است. این نسخه موبایل، جدیدترین گام در پروژه مرورگر کریپتو آپرا است، و در واقع یک ابتکار با محوریت Web۳ برای تسهیل کاربری در برنامه‌های غیرمتمرکز DApp، بازی‌ها و پلتفرم‌های متاورس می‌باشد.



🔘 به گفته شرکت اپرا، ویژگی‌های اصلی شامل کیف پول با پشتیبانی از اکوسیستم‌های اتریوم، پلیگان و سلو Celo، برای خرید، فروش و انتقال توکن‌هاست. کاربران همچنین می‌توانند هر کیف پول سازگار با ماشین مجازی اتریوم EVM را با کیف پول بومی اپرا بازیابی کنند و دارایی‌ها و موجودی‌های خود را یکپارچه کنند. در صفحه اصلی مرورگر، آخرین فروش‌های برتر NFT، گردآورنده اخباری به نام Crypto Corner با به‌روزرسانی‌های زنده و هزینه‌های کارمزد و همچنین airdropها و منابع آموزشی پیشنهادی در دسترس است.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0