بورس پرس
1400/06/15
10:48
مشخصات کلی اولین شرکت پروژه محور و آماده عرضه اولیه در بازار دوم فرابورس

تجلی توسعه معادن و فلزات به عنوان اولین شرکت پروژه محور با سرمایه یک میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه سهام بایستد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۴ شهریور با نماد "تجلی" در گروه استخراج کانه های فلزی به عنوان صد و پنجاه و پنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه سهام بایستد.


معرفی شرکت


طبق بررسی های بورس پرس، شرکت تجلی خودرو ۳۰ مهر سال ۹۱ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید و به استناد صورت جلسه مجمع فوق العاده ۱۹ خرداد سال ۹۹ ، نام شرکت به تجلی توسعه معادن و فلزات تغییر یافت و محل شرکت هم به میدان آرژانتین منتقل شد.


سرمایه شرکت در بدو تاسیس یک میلیون تومان بوده که در حال حاضر به یک میلیارد تومان رسیده و با صدور مجوز سازمان بورس با برگزاری مجمع فوق‌العاده در آینده نزدیک سرمایه به ۶.۲ هزارمیلیارد تومان از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم سهامداران فعلی می رسد. ۹۹.۹ درصد سهام این شرکت با ۱۱ نیروی انسانی به سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تعلق دارد.


بارزترین ماموریت شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات ایجاد حضور مستقیم آحاد جمعیتی در اجرای پروژه های کلان با محوریت توسعه صنایع معدنی و فلزی، استخراج و اکتشاف معادن جدید با تکمیل و توسعه و تولید فلزات اساسی از طریق پذیره نویسی سهام است. به نحوی که این شرکت به عنوان اولین شرکت پروژه محور پیرو تدوین مقررات بالادستی در نهادهای حکومتی امکان جذب سپرده‌های کوچک و بزرگ تمام سرمایه گذاران و انتقال و صرف آن در اجرای پروژه‌های مختلف را میسر سازد.


شرکت در سال های مالی ۹۸ و پیش از آن فاقد عملیات خاصی بوده و به دلیل توقف عملیات فاقد سودآوری بوده است. شرکت در سال اخیر توسط سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از سهامداران قبلی خریداری شده و بخشی از سهام شرکت های پروژه صبا امید غرب خاورمیانه، تهیه و تولید مواد معدنی و شرق فولاد خراسان، آهن و فولاد سرمد ابرکوه و شرکت مدیریت بین المللی جاده ریل دریا به آن منتقل شده است.


صورت سود و زیان سه سال اخیر



پیش بینی عملکرد مالی طی سال‌های آتی



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0