بورس۲۴
1401/08/29
23:21
فردا صدرنشینان تالار صنعتی بورس کالا کدامند؟

بورس ۲۴،آنچه که قرار است در بورس کالا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۸.۳۰ عرضه شود را در اینجا مشاهده کنید.

فردا صدرنشینان تالار صنعتی بورس کالا کدامند؟

بورس۲۴ ،آنچه که قرار است در بورس کالا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۸.۳۰ عرضه شود را در اینجا مشاهده کنید.


براساس اطلاعیه منتشر شده صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان قصد دارد شمش آلیاژ AS۹U۳ به مقدار ۵۰۰ تن با قیمت هر تن ۸۰میلیون تومان و تاریخ سررسید ۵ آذر ۱۴۰۱ در روز دوشنبه مورخ ۳۰ آبان ۱۴۰۱عرضه کند.عرضه به صورت نگهداری وجه می باشد.


همچنین شرکت فولاد سیرجان ایرانیان هزار تن شمش بلوم با قیمت هر تن ۱۳میلیون تومان با تاریخ سررسید ۵ آذر ۱۴۰۱ در روز دوشنبه مورخ ۳۰ آبان ۱۴۰۱در بازار رسمی بورس کالا عرضه خواهد کرد.ابعاد شمش: ۱۳۰*۱۳۰*۱۲۰۰۰ میلی متر می باشد.


بر این اساس ذوب و نورد زرفام هم در نظر دارد شمش بلوم به مقدار ۳ هزار تن با قیمت هر تن ۱۳میلیون تومان در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۸.۳۰ در بورس کالا عرضه کند.ابعاد شمش ۱۳۰*۱۳۰*۱۲۰۰۰ میلیمتر با تلرانس ۵*۵*۱۰۰ میلیمتر می باشد .


عرضه به صورت نگهداری وجه است. خریدار موظف به پرداخت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده هم زمان با تسویه قرارداد در بورس کالا و ارئه ثبت سفارش حداکثر ۲۴ ساعت پس از تاریخ تسویه می باشد و ظرف مدت ۴ روز کاری بعد از مهلت مجاز تحویل نسبت به حمل کالا از انبار کارخانه اقدام نمایید در غیر اینصورت برای هفته اول ۱.۵٪ و هفته دوم ۳٪ و هفته سوم ۵٪ روزانه جریمه تاخیر ارزش کالای باقی مانده مشمول هزینه انبارداری و اگر ظرف مدت مقرر کالا حمل نشود مشروط براینکه وجه مانده حواله از محل هزینه انبار مستهلک نشده باشد برداشت مانده حواله در قبال پرداخت هزینه انبارداری امکانپذیر می باشد.


لازم است خریداران همزمان با تسویه وجه معامله ،هزینه ارزش افزوده و هزینه های جانبی را به حساب فروشنده واریز نماید.در صورت عدم واریز هزینه های مذکور در موعد تعیین شده مسئولیت تاخیر صدور حواله و جریمه ناشی از انبارداری برعهده مشتری می باشد. شایان ذکر است کوره های این شرکت از نوع کوره القایی می باشد


علاوه بر این فولاد کاوه جنوب کیش هم در صدد این است که شمش بلوم به مقدار ۵ هزار تن با قیمت هر تن ۱۳ میلیون تومان در تالار صنعتی بورس کالا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۸.۳۰ عرضه کند.شمش فولادی ۱۲متری --۱۵۰*۱۵۰ -۵Sp-- کالای خریداری شده صرفا به مقصد خریدار حمل میگردد (بدیهی است مسئولیت و هزینه حمل از درب کارخانه عرضه کننده شرکت فولاد کاوه جنوب کیش واقع در بندرعباس به مقصد خریدار برعهده خریدار می باشد). درصورت عدم برداشت کالا پس از ۶ روز کاری از سر رسید تحویل ، هزینه انبارداری روزانه به میزان (۰/۰۳) درصد ارزش کالای باقی مانده اخذ خواهد شد. ارائه نامه تحویل کالا پس از حمل کالا الزامی می باشد.مقصد، صرفا کارخانجات تولیدی داخل کشور است.


شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ،شمش بلوم به مقدار ۳۵ هزار تن با قیمت هر تن ۱۴ میلیون تومان در بازار رسمی بورس کالا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۸.۳۰ عرضه می نماید.

123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
انتهای خبر

0
0