آکادمی هلاکوئی
1401/05/21
10:40
پلتفرم دیفای Oasis در راستای مسدود سازی کیف پول های پرخطر

طبق یک پست جدید انجمن دیسکورد در روز…

طبق یک پست جدید انجمن دیسکورد در روز پنجشنبه، پلتفرم مالی غیرمتمرکز اوسیس(Oasis.app) می گوید که آدرس های تحریم شده دیگر نمی توانند به برنامه دسترسی داشته باشند. در نتیجه تغییر در شرایط خدمات، کیف‌پول‌هایی که به‌عنوان پرخطر ذکر شده‌اند، از استفاده از Oasis.app برای مدیریت موقعیت‌ها یا برداشت وجوه منع می‌شوند. در عوض، چنین دسته ای از کاربران باید مستقیما با پروتکل زیربنایی مربوطه که در آن وجوه ذخیره می شود یا سرویس دیگری پیدا می کنند، تعامل داشته باشند.


گابریل(Gabriel)، عضو تیم Oasis.app در توضیح این تصمیم گفت:


“ما اخیرا نیاز به به روز رسانی شرایط خدمات اپ اوسیس برای مطابقت با قوانین و مقررات مربوطه داشته ایم. مطابق با آخرین مقررات، Oasis.app شرایط خدمات به روز شده ای دارد. هر آدرسی که تحریم شده باشد دیگر نمی‌تواند به عملکرد Oasis.app دسترسی داشته باشد.”


Oasis با جمع آوری ۶ میلیون دلاری سری A در سال ۲۰۲۰(۱۳۹۹)، به یک پلتفرم محبوب برای استقراض و وام دهی دیفای تبدیل شده است. این پروتکل در ۳۰ روز گذشته ۴.۶ میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده و ۳.۴۲ میلیارد دلار سپرده را مدیریت می کند.


در زمان انتشار، بلافاصله مشخص نیست که Oasis از چه ابزارهایی برای شناسایی کیف‌پول‌های پرخطر استفاده می‌کند. مشابه Oasis، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ(Uniswap) اخیرا با استفاده از داده‌های TRM شروع به مسدود کردن کیف پول‌هایی کرد که ادعا می‌شود با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط هستند. آزمایشگاه های TRM به نهادها کمک می کند تا جرایم مالی مرتبط با رمزارز را از طریق تجزیه و تحلیل آنچین شناسایی و بررسی کنند. همچنین تا کنون، بازخورد در مورد اقدام جدید Oasis عمدتا منفی بوده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0