بورس۲۴
1403/02/08
15:07
شرح حال «انتخاب» پس از ثبت افزایش سرمایه از محل تجدید...

بورس ۲۴: این غول لوازم خانگی فروردین ۱۴۰۳ را با کسب ۱.۱ هزار میلیارد تومان درآمد به پایان رسانده و توانسته ارزش درآمد های تجمیعی خود را در اسکیل ۴ ماهه به حوالی ۵.۴ هزار میلیارد تومان برساند ؛ ۶۴۰ میلیارد تومان بیشتر از دوره مشابه. در مقیاس تلفیق نیز با گزارش درآمد ۲.۲ همتی در فروردین ماه ، درآمد های تجمیعی گروه به بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده ؛ رقمی که در قیاس با دوره مشابه گویای جهش سنگین ۲ هزار میلیاردی است. افزایش چشمگیری در نرخ فروش محصولات برودتی دیده می شود. در این دوره ۴ ماهه ، نرخ موزون معاملاتی هر یک از این دستگاه ها ۳۱ میلیون تومان گزارش شده ، حال آنکه این نرخ در دوره مشابه ۱۹.۷ میلیون تومان بود و این یعنی رشد ۵۷٪ نرخ فروش محصولات استراتژیک شرکت.

بورس۲۴ : این غول لوازم خانگی فروردین ۱۴۰۳ را با کسب ۱.۱ هزار میلیارد تومان درآمد به پایان رسانده و توانسته ارزش درآمد های تجمیعی خود را در اسکیل ۴ ماهه به حوالی ۵.۴ هزار میلیارد تومان برساند ؛ ۶۴۰ میلیارد تومان بیشتر از دوره مشابه.


در مقیاس تلفیق نیز با گزارش درآمد ۲.۲ همتی در فروردین ماه ، درآمد های تجمیعی گروه به بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده ؛ رقمی که در قیاس با دوره مشابه گویای جهش سنگین ۲ هزار میلیاردی است.


افزایش چشمگیری در نرخ فروش محصولات برودتی دیده می شود. در این دوره ۴ ماهه ، نرخ موزون معاملاتی هر یک از این دستگاه ها ۳۱ میلیون تومان گزارش شده ، حال آنکه این نرخ در دوره مشابه ۱۹.۷ میلیون تومان بود و این یعنی رشد ۵۷٪ نرخ فروش محصولات استراتژیک شرکت.


در دوره سه ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ از محل ۴.۲ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی ، ۴۶۵ میلیارد تومان سود خالص ، تقریبا ۴۶ تومان به ازای هر سهم سود ساخته است. برای دوره ۹ ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۳ ، در بودجه عملیاتی خود درآمد ۱۵.۵ هزار میلیاردی را تارگت گذاری کرده ؛ رقمی که برای تحقق آن ، هر ماه به طور میانگین باید ۱.۷ همت درآمد کسب شود. میانگین درآمد ماهانه دوره ۱۴۰۲ برابر با ۱.۳۶ همت محاسبه شده است. رکورد درآمدی شرکت در اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۱.۸۹ هزار میلیارد تومان بوده است.


در سنوات گذشته ، ارزش درآمد های تجمیعی شرکت رشد پایداری را ثبت کرده است. دوره ۱۴۰۲ را با درآمد ۱۶.۴ همتی به پایان رسانده ؛ عددی که نسبت به دوره قبلی ( ۱۴۰۱ ) مبین رشد سنگین ۵۱٪ است. درآمد تارگت شده برای دوره ۱۴۰۳ تقریبا برابر با ۲۰ هزار میلیارد تومان است ؛ ۲۰٪ بالاتر از دوره ۱۴۰۲.


خخ

بنابر اطلاعات مندرج در صورت های مالی سه ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ ، شرکت اقدام به اخذ ۳.۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرده است. در این شرایط تورمی ، تزریق منابع ارزان قیمت بانکی به ساختار مالی مجموعه ، علاوه بر معافیت مالیاتی ، باعث کاهش بهای تمام شده طرح های توسعه و یا فعالیت های عملیاتی شرکت شده و در گذر زمان افزایش ارزش شرکت را به دنبال خواهد داشت. همچنین سرفصل وجوه نقد عملیاتی شرکت نیز رقم مثبت ۱.۴ هزار میلیارد تومان را نشان می دهد که خب ! عدد مطلوب و مساعدی است.


اخیرا افزایش سرمایه سنگین ۱۴۳۳٪ را ثبت کرده و سرمایه اسمی خود را به ۱۵.۳ هزار میلیارد تومان رسانده است. این افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها انجام شده است.


انتهای خبر

0
0