اخبار اکس نوین
1400/06/15
11:14
اولین روز ضد تورم در تاریخ اتریوم رقم خورد

اکس نوین: میزان صدور روزانه اتریوم برای اولین بار در تاریخ در سه سپتامبر منفی و برای بازه ای به یک دارایی ضد تورم تبدیل شد که نقطه عطفی مهم برای دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار محسوب می شود. منفی شدن میزان صدور بدان معناست که میزان اتر سوزانده شده به وسیله شبکه، از میزان اتر استخراج شده بیشتر بوده است. با این حال این نطقه عطف تنها یک روز دوام داشت و در روز بعد، عرضه اتر بار دیگر افزایش یافت و این دارایی تورمی شد. در زمان نگارش این مقاله، تاکنون ۲۱۱۱۳۸.۱۴ واحد اتریوم معادل با ۷۰۹ میلیون دلار برای همیشه از گردش خارج شده است. کمتر از…

اکس نوین : میزان صدور روزانه اتریوم برای اولین بار در تاریخ در سه سپتامبر منفی و برای بازه ای به یک دارایی ضد تورم تبدیل شد که نقطه عطفی مهم برای دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار محسوب می شود.


منفی شدن میزان صدور بدان معناست که میزان اتر سوزانده شده به وسیله شبکه، از میزان اتر استخراج شده بیشتر بوده است. با این حال این نطقه عطف تنها یک روز دوام داشت و در روز بعد، عرضه اتر بار دیگر افزایش یافت و این دارایی تورمی شد.


در زمان نگارش این مقاله، تاکنون ۲۱۱۱۳۸.۱۴ واحد اتریوم معادل با ۷۰۹ میلیون دلار برای همیشه از گردش خارج شده است. کمتر از دو هفته پس از اجرای هارد فورک لندن، میزان اتر سوزانده شده از صد هزار واحد فراتر رفت و اکنون، در هر دقیقه ۴.۵۶ واحد سوزانده می شود.


دلیل رقم خوردن اولین روز ضد تورم در تاریخ اتریوم، طرح بهبود EIP-۱۵۵۹ بوده است که به طور موقت، شبکه را ضد تورم کرد.


بازار نسبت به تغییر سیاست های پولی اتریوم بی تفاوت نبوده است. بر اساس داده های CoinGecko، قیمت اتریوم اکنون تنها ۱۰ درصد از اوج ۴۳۶۵ دلاری خود فاصله دارد و به نظر می رسد، به زودی بایستی شاهد رکوردشکنی دوباره اتریوم باشیم.


همزمان با رقم خوردن تحولات مختلف در شبکه بلاک چینی اتریوم، ارزش سپرده گذاری ها در صنعت دیفای به ۲۰۰ میلیارد دلار نزدیک شد. طی ۲۴ ساعت اخیر، ارزش دارایی های سپرده گذاری شده با ۱.۰۷ درصد افزایش، به ۱۷۶.۹ میلیارد دلار رسید.


اتریوم، بزرگترین بستر دیفای ۱۳۰ میلیارد دلار از این رقم را به خود اختصاص داده است. پس از آن، بایننس اسمارت چین با ۱۹ میلیارد دلار و سولانا با ۷.۸۴ میلیارد دلار در جایگاه های بعدی قرار دارند.


بدون شک، افزایش استفاده از دیفای و همچنین، ادامه جنون پیرامون توکن های غیرقابل معاوضه به افزایش قیمت اتریوم منجر خواهد شد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0