آکادمی هلاکوئی
1401/05/11
16:00
ناظر مالی سنگاپور در راستای مقررات استیبل کوین

مرجع پولی سنگاپور (MAS)، شایستگی یک رژیم نظارتی…

مرجع پولی سنگاپور (MAS)، شایستگی یک رژیم نظارتی را برای استیبل کوین ها ارزیابی می کند. رهنمودهای فعلی بر روی احراز هویت(KYC) و مسائل مبارزه با پولشویی (AML) تمرکز دارند.


روز دوشنبه، پرتال رسمی MAS پاسخ کتبی توسط تورمان شانموگاراتنام( Thharman Shanmugaratnam)، رئیس قانونگذاری، به سوال یکی از نمایندگان مجلس سنگاپور پاسخ داد. سوال این بود که آیا داده‌هایی در مورد میزان قرار گرفتن سنگاپوری‌ها در معرض سقوط اخیر در ارزش استیبل کوین ترا (USTC) و لونا وجود دارد و آیا MAS به طور فعال در حال بررسی اقداماتی برای مقابله با بحران‌های مشابه است یا خیر.


شانموگاراتنام اذعان کرد که فروپاشی ترا(Terra) نشان‌دهنده خطرات بالای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است، اما اصرار داشت که این آشفتگی تاثیر قابل‌توجهی بر سیستم مالی اصلی و اقتصاد نداشته است.


این مقام مسئول در اکثر پاسخ های خود، برنامه های فعلی MAS برای استیبل کوین ها را فاش کرد. او ادعا کرد که MAS به طور فعال رویکرد خود را برای تنظیم استیبل کوین ها بررسی می کند، زیرا چارچوب موجود، که در آن استیبل کوین ها، در کنار سایر ارزهای دیجیتال، توکن های پرداخت دیجیتال (DPT) در نظر گرفته می شوند، ریسک های خاصی را پوشش نمی دهد.


از این رو، MAS “در حال ارزیابی شایستگی یک رژیم نظارتی” متناسب با ویژگی های خاص استیبل کوین ها است. باید بر جنبه هایی مانند تنظیم الزامات ذخیره و پایداری تمرکز کند. همانطور که در پاسخ مشخص بود، MAS در نظر دارد در ماه های آینده در مورد دستورالعمل های احتمالی با مردم مشورت کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0