بورس پرس
1401/03/18
11:56
نتیجه مجمع سالانه فرابورس مشخص شد/ انتخاب عضو جدید و ابقای ۶ حقوقی

مجمع سالانه شرکت فرابورس برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی، علاوه بر توزیع ۹۹ ریال سود برای هر سهم، اعضای جدید هیات مدیره نیز انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجمع سالانه شرکت فرابورس بعداز ظهر سه شنبه ۱۷ خرداد با حضور اکثریت سهامداران در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۳۷۷ ریال سود خالص محقق شده هر سهم ۹۹ ریال معادل ۲۶ درصد برای هر سهم توزیع و مابقی سود برای افزایش سرمایه لحاظ شود.


براین اساس، سود سهامداران حقیقی از ۱۸ تیر و سود سهامداران حقوقی هم از ابتدای دی ماه از طریق سامانه سجام به حساب بانکی معرفی شده واریز می شود.


همچنین با اتفاق آرا، شرکت های ارزش آفرینان پاسارگاد، بورس تهران، سپرده گذاری مرکزی، گروه مالی ملت، سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری صبا تامین و کانون نهادهای سرمایه گذاری به عنوان ۷ عضو هیات مدیره انتخاب شدند. پیش از این گروه مالی پارسیان، عضو هیات مدیره فرابورس بود که کرسی را به ارزش آفرینان پاسارگاد داد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0