اخبار اکس نوین
1400/06/30
14:09
انباشت ماینرهای بیت کوین؛ ماینرها تمایلی به فروش ندارند

اکس نوین: بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل گلاسنود، همزمان با افزایش هش ریت بیت کوین، ماینرهای این ارز به فاز انباشت بازگشته‌اند. بازگشت ماینرهای بیت کوین به فاز انباشت بر اساس گزارش هفتگی گلاسنود، به کیف پول های منتسب به ماینرهای بیت کوین در طول ۶ ماه و نیم اخیر ۱۴۰۰۰ واحد بیت کوین معادل با ۶۰۰ میلیون دلار اضافه شده است. به گفته این شرکت تجزیه و تحلیل، در طول بازار گاوی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نسبت به بازارهای گاوی سال‌های پیشین، ماینرها میزان بیشتری از پاداش دریافت شده را ذخیره می‌کنند. همزمان با انباشت بیت کوین توسط ماینرها، هش ریت این شبکه نسبت به…

اکس نوین : بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل گلاسنود، همزمان با افزایش هش ریت بیت کوین، ماینرهای این ارز به فاز انباشت بازگشته‌اند.


بر اساس گزارش هفتگی گلاسنود، به کیف پول های منتسب به ماینرهای بیت کوین در طول ۶ ماه و نیم اخیر ۱۴۰۰۰ واحد بیت کوین معادل با ۶۰۰ میلیون دلار اضافه شده است.


به گفته این شرکت تجزیه و تحلیل، در طول بازار گاوی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نسبت به بازارهای گاوی سال‌های پیشین، ماینرها میزان بیشتری از پاداش دریافت شده را ذخیره می‌کنند.


همزمان با انباشت بیت کوین توسط ماینرها، هش ریت این شبکه نسبت به سه ماه اخیر بهبود یافته است. این معیار پس از سرکوب ماینرهای چینی با ۵۱ درصد کاهش به کف ۹۰ اگزاهش بر ثانیه در ماه ژوئن کاهش یافت. با این حال، با اتمام مهاجرت ماینرها و بازگشت توان پردازشی آنها به شبکه، هش ریت بار دیگر افزایش یافته و به ۱۳۷ اگزاهش بر ثانیه رسیده است. اگرچه هش ریت بیت کوین از کف ماه مه ۵۲ درصد افزایش یافته است اما هنوز ۳۴ درصد تا اوج ۱۸۴ اگزاهش بر ثانیه خود در ماه مه فاصله دارد.


با وجود بهبود هش ریت بیت کوین و دید مثبت ماینرها به افزایش قیمت این ارز دیجیتال، سهام شرکت‌های عمومی استخراج ارز دیجیتال به دلیل اخبار و نگرانی‌های مرتبط با بحران مالی شرکت اورگراند و بدهی ۳۰۰ میلیارد دلاری آن کاهش یافته است.


به عنوان مثال، سهام شرکت Riot Blockchain که در سال جاری هزینه زیادی را صرف کرده با ۲.۴ درصد کاهش مواجه شده و سهام دیگر شرکت‌های رقیب مانند Marathon، Hive Blockchain و Hut ۸ نیز از ۱.۵ تا ۵.۵ درصد کاهش یافته‌اند.


اگرچه سهام شرکت‌های استخراج بیت کوین از دیروز به رنگ قرمز درآمده‌اند، اما بر اساس داده‌های CoinGecko، در طول هفته گذشته عملکرد به‌مراتب بهتری نسبت به بیت کوین از خود نشان داده‌اند.


منبع cointelegraph


انتهای خبر

0
0