آکادمی هلاکوئی
1400/11/22
23:00
همکاری صرافی Coinbase با OneRiver برای راه اندازی یک پلتفرم نهادی جدید

صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase یک قرارداد همکاری با…

صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase یک قرارداد همکاری با شرکت مدیریت ارزیابی دیجیتال One River منعقد کرده است تا به مدیران ثروت در سطح سازمانی یک پلتفرم انحصاری برای کسب سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال و مشارکت در فعالیت های مرتبط ارائه دهد.


Coinbase با جزئیات در یک پست وبلاگی رسمی ادعا کرد که ایجاد ONE Digital SMA باعث ایجاد مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و شاخص‌های سرمایه‌گذاری دیجیتال در یک پلتفرم با مدیریت و کاربری آسان می شود.


این ویژگی به طور انحصاری برای کاربران Coinbase Prime قابل دسترسی خواهد بود.


در این اطلاعیه، Coinbase خدمات جدید را با این جمله خلاصه می کند:


ONE Digital SMA راه حلی برای مدیران دارایی است که می‌خواهند به مشتریان از طریق مالکیت مستقیم دارایی‌ها، شفافیت کامل و توانایی بهینه‌سازی سود های آینده از طریق خدمات ارزش افزوده، مانند استیک کردن، به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.


Coinbase Ventures یکی از سه شرکت ارزهای دیجیتال در کنار شرکت بیمه Liberty و بانک بزرگ Goldman Sachs بود که در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور) در سرمایه‌گذاری ۴۱ میلیون دلاری سری A تامین مالی One River Digital – یکی از شرکت‌های تابعه One River Asset Management – شرکت کرد.


این ابتکار به دنبال افزایش قرار گرفتن در معرض پذیرش فضای دارایی های دیجیتال در میان مشتریان سازمانی در ایالات متحده بود. ارزیابی‌های اخیر نشان می‌دهند که One River Asset Management حدود ۲/۳ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0