رمزارز نیوز
1403/07/23
15:35
تنها ۲۲ روز تا انتخابات آمریکا؛ تحلیلگران از شروع فصل آلت‌کوین‌ها خبر می‌دهند!

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده ۲۲ روز دیگر برگزار خواهد شد و در این میان، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فصل رشد آلت‌کوین‌ها (آلت‌سیزن) نزدیک است. اخیرا بسیاری از…

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده ۲۲ روز دیگر برگزار خواهد شد و در این میان، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فصل رشد آلت‌کوین‌ها (آلت‌سیزن) نزدیک است.


اخیرا بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی‌هایی را درباره رشد آلت‌کوین‌ها ارائه داده‌اند. کی یانگ جو، مدیرعامل کریپتوکوانت (CryptoQuant)، بر این باور است که برخی از آلت‌کوین‌ها به دلیل مشکلات نظارتی تاکنون رشد قابل‌توجهی نداشته‌اند.


به عنوان نمونه، او به پرونده یونی‌سواپ (UNI) اشاره کرده است. یونی‌سواپ از سال ۲۰۲۲ پیشنهاد فعال‌سازی مکانیسم تغییر کارمزدها را مطرح کرده بود، اما به دلیل نگرانی‌های قانونی، اجرای این مکانیسم را به تاخیر انداخت. در این مکانیسم، کارمزدهای پروتکل میان دارندگان توکن UNI توزیع می‌شود.


یانگ جو پیش‌بینی می‌کند که در صورت رفع موانع قانونی و فعال شدن این مکانیسم، قیمت UNI می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی افزایش یابد.


در همین حال، دیگر تحلیلگران با استناد به الگوهای تاریخی معتقدند که فصل رشد آلت‌کوین‌ها در اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.


به عنوان مثال، تحلیلگر CRG بیان کرده که چرخه فعلی بیت‌کوین شباهت زیادی به چرخه اواخر سال ۲۰۲۰ دارد. به گفته او، معمولا پس از گذشت ۱۰۰ هفته از پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین، قیمت آن به اوج جدیدی می‌رسد و پس از آن، آلت‌کوین‌ها نیز حدود یک هفته بعد شروع به رشد می‌کنند.

us-election-analysts-predict-altcoin-season

به گفته این تحلیلگر، اگر چرخه زمانی مشابه تکرار شود، بیت‌کوین ۴ هفته تا کشف قیمت جدید فاصله دارد. در حال حاضر، تسلط بیت‌کوین بر بازار حدود ۵۸ درصد است و هیچ نشانه‌ای از کاهش این تسلط دیده نمی‌شود.


علاوه بر این‌ها، مایکل ون‌ده‌پوپ، یکی از تحلیلگران برتر بازار، پیش‌بینی کرده که طی ۱۵ روز آینده ارزش بازار آلت‌کوین‌ها (TOTAL۳) آماده یک بریک‌آوت خواهد شد.

us-election-analysts-predict-altcoin-season

با توجه به این پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود که پس از انتخابات آمریکا در ۵ نوامبر، آلت‌کوین‌ها یک رالی صعودی قدرتمند را تجربه کنند.


انتهای خبر

0
0