بورس۲۴
1402/11/16
08:48
کسب تندیس تکریم چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور توسط شرکت مس

شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب تندیس پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین شد.

بورس۲۴ : شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب تندیس پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین شد.


پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین، با حضور برخی مقامات، مدیران عامل شرکت‌های صاحب نام کشور و اساتید عرصه کسب‌وکار، صبح امروز ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و از مدیران عامل نامی و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور تقدیر به عمل آمد.


حمید علی‌آبادیان، مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در این مراسم، تندیس تکریم و لوح تقدیر چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد را دریافت کرد.


در بخشی از متن تقدیر اهدایی این اجلاس به شرکت ملی صنایع مس ایران آمده است: «پس از بررسی فعالیت‌های چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام حضرتعالی و همکاران در راستای مهار تورم و رشد تولید با نظر کمیته علمی به عنوان چهره نامی در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین» معرفی و تقدیر می‌گردید.


گفتنی است این اجلاس، با هدف گردهم‌آیی اندیشمندان و خبرگان و صاحب‌نظران با حضور مقامات مدیریتی کشور و ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، مهار تورم و رشد تولید و اشتغال آفرینی و نیز معرفی تازه ترین نوآوری ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی در حضور اساتید سرشناس ملی برگزار شد.


گفتنی است این اجلاس، با هدف گردهم‌آیی اندیشمندان و خبرگان و صاحب‌نظران با حضور مقامات کشوری و ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، مهار تورم و رشد تولید و اشتغال آفرینی و نیز معرفی تازه ترین نوآوری ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی در حضور اساتید سرشناس ملی برگزار شد.


انتهای خبر

0
0