تدبیر فردا
1399/09/28
18:14
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/09/28 با سلام خدمت عزیزان بازار چهارشنبه خوب پیش رفت و توقع هایی رو که از بازار داشتیم اتفاق افتاد. #بازاری‌نسبتاپرحجم داش...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۰۹/۲۸



با سلام خدمت عزیزان


بازار چهارشنبه خوب پیش رفت و توقع هایی رو که از بازار داشتیم اتفاق افتاد.



#بازاری‌نسبتاپرحجم داشتیم که با منفی خوبی شروع شد و کمکم فشار تقاضا بالا گرفت و بازار متعادل شد و یک برگشت کوچک رو به بالا زد که با این اتفاق شاخص تغییرات مثبت بالای ده هزار واحدی را زد.



خب بازار #طبق‌استراتژی هایی که چند شب پیش احتمال می دادیم پیش رفت و انشالله این برگشت بازار که احتمالا در چند روز اول هفته ی پیش رو اتفاق بیفتد برگشت نسبتا تند و خوبی هست.



خب اگر توجه کرده باشید #شاخص‌کل مشکوک به #الگوی سر و شانه ی کف می باشد و به تبعیت از آن بسیاری از سهام نیز دارای همین الگو می باشند که اگر الگو تایید شود همان رفتار صعودی تند را انتظار خواهیم داشت و #باهدفی‌بالاتر از هدف قبلی.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای بازار فردا اینگونه داشته باشیم که بازار به صورت متعادل شروع میکند و در طی بازار چندین بار نوسان خواهیم داشت و همچنین شاخص نیز در محدوده ای متعادل حرکت میکند، #انتظارداریم بسیاری از سهام شرکت های کوچک در محدوده ی مثبت و صف خرید معامله شوند و همچنین #گروه‌فلزات‌اساسی و #پتروشیمی‌ها در محدوده ی مثبت و #به‌عنوان‌لیدر بازار عمل کنند. ولی در کل بازاری نوسانی و متعادل رو خواهیم داشت که شاخص عدد بالایی از مثبت را نمی خورد.



#یک‌نکته‌ی‌دیگر رو عرض کنم که البته قبلا هم اشاره شده بود. با بالا رفتن امید به پایان یافتن این همه گیری کرونا، قیمت کامودیتی در بازار جهانی رشد قابل توجهی را کرده است و همچنین به این رشد دارد ادامه می دهد، مطمینا دوباره اقتصاد و به تبعیت از آن بازار جهانی در حال رونق گرفتن است که در شروع این رونق معمولا #قیمت‌کامودیتی‌ها یک جهش نسبتا بالایی را میزند.



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0