تدبیر فردا
1399/10/07
19:18
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/10/07 با سلام خدمت دوستان خب بازار امروز تقریبا طبق انتظاری که داشتم پیش رفت. بازار خوبی رو داشتیم و حجم و ارزش معاملات خوب...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۱۰/۰۷



با سلام خدمت دوستان


خب بازار امروز تقریبا طبق انتظاری که داشتم پیش رفت. بازار خوبی رو داشتیم و حجم و ارزش معاملات خوبی هم همراه داشت.



#بازارباتعادل و تقریبا منفی سهام بزرگ شروع شد و رفته رفته فشار تقاضا بالا رفت و سهام شاخص ساز نوسان خوبی را دادند و البته #دوباره‌برای حجم خوردن بهتر معاملات در پایان بازار اکثرا سهام آنها در محدوده ی تعادلی و منفی به معاملات خود پایان دادند.



#شاخص‌کل نیز تغییرات مثبت نسبتا خوبی رو داشت.


#برای‌سهام‌کوچک نیز امروز بعد از رشد خوب شاخص و سهام این گروه یک تعادل رو داشتیم و احتمالا بسیاری از سهام این گروه در محدوده ی متعادل به معاملات خود ادامه دهند.



#همانطورکه‌دیشب هم پیشنهاد دادیم بهتر است درصدی از سبد خود رو به سهام بزرگ نسبت دهید. با آمدن گزارش های نه ماهه و همچنین استراحت خوب این سهام کمکم آماده ی رشد می شوند.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای بازار فردا هم در همان اول بازار انتظار سرسبزی بازار رو خواهیم داشت ،


#فرداقاعدتا شروع نوسانی خوبی رو به بالا رو خواهیم داشت و همچنین حجم و ارزش معاملات بسیار بالا میرود، انتظار صف خرید و در محدوده ی مثبت معامله شدن شاخص سازها رو داریم و همچنین یک جهت مثبت خوب شاخص کل که #اگراین‌جهش دو روز ادامه دار باشد وارد روند صعودی بازار خواهیم شد.



#توجه‌داشته‌باشید فردا انتظار رشد بالایی رو نداریم ، با توجه به نحوه ی معاملات این چند وقت احتمالا هنوز هم شاخص سازها رو بازی دهند و تحرکاتی که باعث پرتاب این سهام بشه فعلا نیست ، ولی #ازنحوه‌ی‌معاملات تقریبا اعتماد داریم که اگر موج بعدی رو شروع کند رشد خوبی را خواهد داشت.



(فردا ریز معاملات را در نظر داشته باشید چون بارها سهام رو از صف خرید متعادل می‌کنند و یا بالا و پایین های زیادی رو خواهیم داشت به نحوه ی معاملات دقت داشته باشید).




موفق باشید




╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0