سنا
1400/03/26
12:30
سودسازی "کساوه" به ۴۴۲۰ ریال رسید

شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۲۷۶ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۲۶۸ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا با سرمایه ۵۲۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴ هزار و ۴۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۷۶ درصدی برخوردار است .


همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۲۰۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۲ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "کساوه" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۱۷۶ ریال و سود خالص را ۶۲۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۳۵۴ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۶ هزار و ۳۲۴ ریال و سود خالص را ۳ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال اعلام کرده است.


انتهای خبر

0
0