سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/11
08:58
#پیش‌بینی_بازار #روزنه ✍️بازار روز گذشته مثبت آغاز کرد و با قدرت به روند رو به جلوی خود ادامه داد تا در یک روز خوب شاهد رشد بیش از 35 هزار واحدی و...

#پیش‌بینی_بازار


#روزنه



✍️بازار روز گذشته مثبت آغاز کرد و با قدرت به روند رو به جلوی خود ادامه داد تا در یک روز خوب شاهد رشد بیش از ۳۵ هزار واحدی و حرکت شاخص به سمت کانال ۱.۵ میلیون واحد باشیم. البته رشد ضعیف شاخص هم‌وزن گویای این موضوع است که توجه بازار صرفا به نمادهای بزرگ و دلارمحور بوده و عملا در صنایع متوسط و کوچک، بازار حرکت چندان بااهمیتی نداشته است.



✅در واقع ورود دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی در کنار رشد نرخ محصولات پتروشیمی و رسیدن گزارش خوب ماهانه شرکت‌ها موجب شده تا فعلا تمرکز بازار به روی صنایع شاخص‌ساز باشد. با این حال به این نکته باید توجه داشت که ابهامات ۵گانه که روزهای اخیر اشاره شد، کماکان به قوت خود باقی است و از همین روی فشار عرضه در مثبت‌ها بالا است.



💢برای امروز احتمالا بازار با گارد صعودی کار خود را آغاز کند و حرکت شاخص به سمت کانال ۱.۵ میلیونی را داشته باشیم. البته در نیمه دوم بازار همزمان با قرار گرفتن شاخص در محدوده مقاومتی، احتمالا فشار عرضه را خصوصا با توجه به عرضه‌های سنگین روز گذشته داشته باشیم.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0