ارزینکس
1400/03/13
13:51
💢 استیو وزنیاک، هم‌بنیان‌گذار اپل، در پرونده شکایت از یوتیوب ناکام ماند 🔘 براساس گزارش‌ها پلتفورم میزبانی ویدیو یوتیوب- Youtube با یک رای دادگاه ا...

💢 استیو وزنیاک، هم‌بنیان‌گذار اپل، در پرونده شکایت از یوتیوب ناکام ماند



🔘 براساس گزارش‌ها پلتفورم میزبانی ویدیو یوتیوب- Youtube با یک رای دادگاه اعلام کرده که مسئولیتی در قبال کلاهبرداری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال محتواهای این پلتفورم ندارد. بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد، استیو وزنیاک-Steve Wozniak، هم بنیان‌گذار اپل، نتوانست از دادخواست خود علیه یوتیوب دفاع کند. این دادخواست در پی آن به دادگاه ارائه شد که در یک ویدیوی تبلیغاتی از تصویر استیو وزنیاک برای تبلیغ جعلی بیت‌کوین استفاده شده بود. وزنیاک در ماه جولای سال گذشته نیز از یوتیوب شکایت کرد که دلیل اصلی آن ویدیویی بود که می‌گفت هر کاربر در ازای ارسال مقداری ارز دیجیتال به آدرسی خاص، مقدار بیشتری رمزارز دریافت خواهد کرد.



🔘 هم‌بنیان‌گذار اپل معتقد است یوتیوب نه تنها موفق به حذف تبلیغات جعلی نشده بلکه با فروش تبلیغات هدفمند که باعث ایجاد ترافیک در ویدیوها می‌شود، در این کلاهبرداری‌ها نقش دارد. وزنیاک اولین کارآفرینی نیست که در نبرد با تبلیغات جعلی در یوتیوب YouTube شکست می‌خورد.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0