آکادمی هلاکوئی
1400/05/29
12:10
اطلاعیه بایننس در مورد احراز هویت اجباری

صرافی Binance محصولات و خدمات خود را به…

صرافی Binance محصولات و خدمات خود را به طور مداوم بررسی می کند تا تغییرات و بهبودهایی را در پرتو تکامل استانداردهای انطباق جهانی تعیین کند. برای افزایش محافظت از کاربران و ایجاد محیط امن کریپتویی برای همه ، Binance تغییرات زیر را انجام می دهد.


از هم اکنون ، همه کاربران جدید ملزم به تکمیل احراز هویت سطح میانی(Intermediate) برای دسترسی به محصولات و خدمات Binance ، از جمله سپرده های رمزارزها ، معاملات و برداشت ها هستند.


کاربران فعلی که هنوز احراز هویت سطح میانی را تکمیل نکرده اند ، مجوزهای حساب آنها به طور موقت به “فقط برداشت” تغییر می کند و خدمات محدود به برداشت ، لغو سفارش ، بسته شدن پوزیشن و بازخرید می شود. این امر به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه کاربر ، از این به بعد تا ۲۰۲۱-۱۰-۱۹(۲۷ مهر) ۰۰:۰۰ صبح (به وقت جهانی) انجام می شود. کاربران فعلی با جزئیات بیشتر مستقیما مطلع خواهند شد. پس از تکمیل احراز هویت میانی ، کاربران می توانند دسترسی کامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگیرند


بایننس به شدت به کاربران توصیه می کند تا احراز هویت میانی خود را فورا تکمیل کنند تا از تاخیر در روند تایید و محدودیت دسترسی آنها جلوگیری شود.


Binance این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش های خود در زمینه احراز هویت مشتریان (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) اعلام می کند. این امر باعث افزایش بیشتر حفاظت از کاربران و مبارزه با جرایم مالی می شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: binance


انتهای خبر

0
0