رمزارز نیوز
1401/03/28
15:30
هشدار FBI: مراقب کلاهبرداران ارزهای دیجیتال در لینکدین باشید!

شان ریگان، مامور ویژه FBI، در مصاحبه‌ای با CNBC گفت که معتقد است لینکدین در زمینه کلاهبرداری‌های مرتبط با… مطالعه مطلب ...

شان ریگان، مامور ویژه FBI، در مصاحبه‌ای با CNBC گفت که معتقد است لینکدین در زمینه کلاهبرداری‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری مشکل دارد و حجم این نوع کلاهبرداری‌ها بسیار چشم‌گیر است. به گفته ریگان، در خصوص این نوع کلاهبرداری‌ها قربانیان زیادی وجود داشته و دارند و بسیاری نیز در معرض خطر هستند.


این شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت ادعا می‌کند که ۸۳۰ میلیون عضو در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد.


ریگان گفت:


۵۰ هزار شیبا رایگان با ترید در صرافی ارز پلاس، ۵۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن این کلاهبرداران بسیار فعال‌اند و راه‌های مختلفی را برای کلاهبرداری از مردم و شرکت‌ها ابداع می‌کنند. آنها وقت خود را صرف انجام مطالعات، تعریف اهداف و استراتژی‌های جدید می‌کنند. بنابراین ممکن است اعمال و پیشنهادات آن‌ها بسیار قانع‌کننده به نظر برسند.


شبکه لینکدین بر اخبار و روابط تجاری متکی است که ممکن است احساس امنیتی کاذبی را در زمینه اغفال‌های عاشقانه و کلاهبرداری‌های آنلاین رایج ایجاد کند. در این کلاهبرداری‌ها، پروفایل‌های جعلی اغلب ادعا می‌کنند که با شرکت‌های قانونی و موفق مرتبط هستند یا خود را شخصی با انگیزه کارآفرینی معرفی می‌کنند.


اسکار رودریگز (Oscar Rodriguez)، مدیر بخش اعتماد، حریم خصوصی و ارزش سهام لینکدین نیز به افزایش تعداد کلاهبرداران در این پلتفرم اذعان کرده است.


بر اساس گزارش شفافیت اخیر شرکت، لینکدین در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۳۶ میلیون اسپم و محتوای کلاهبرداری و همچنین، بیش از ۳۱٫۶ میلیون حساب جعلی را از پلتفرم خود حذف کرد.


انتهای خبر

0
0