سپرده گذاری مرکزی
1400/06/13
00:00
مدیرعامل سمات : خبرنگاران، منادیان راستین حقایق پنهان هستند

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با صدور پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سمات، حسین فهیمی در این پیام آورده است : بی شک رسانه ها یکی از مهمترین ارکان تصمیم ساز در دنیای کنونی بوده و هیچ دولت و صاحب منصبی نمی تواند بدون اعتنا به افکار عمومی تصمیم گیری کند و خبرنگاران، این منادیان راستین حقایق پنهان را نادیده بگیرند.

در همین حال، رسانه ها بعنوان رکنی که افکار عمومی را نمایندگی می کنند و محملی برای طرح آزاد نظرات، نقد صریح سیاست ها و عملکردها بوده، صاحبان قدرت را به پاسخگویی وادار کرده و با مشارکت صاحب نظران در حوزه های مختلف بر پیشبرد سیاست های اصولی صحه گذاشته و از تکرار خطاهای احتمالی جلوگیری می کنند.

بنا به همین دلایل است که شغل شریف خبرنگاری در رسته مشاغل سخت قرار گرفته و بدون تردید صرف نام‌گذاری یک روز بنام روز خبرنگار نمی تواند جبران کننده زحمات و تلاش های شبانه روزی این قشر فرهیخته و سخت کوش کشورمان باشد، لکن از باب تکریم و به صورت نمادین نامگذاری این روز به نام خبرنگار را برای تقدیر و تشکر از زحمات تمامی فعالان رسانه ای و بویژه خبرنگاران عزیزمان گرامی می داریم.

در اینجا لازم می دانم روز خبرنگار را به یکایک اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران، روزنامه نگاران، تحلیلگران و مدیران عزیز و پر تلاش رسانه های کشورمان تبریک گفته و دعای خیر خویش را نثار آستان پر مهرشان می کنم.

انتهای خبر

0
0