بورس نیوز
1402/08/24
12:57
حرارت درآمدزایی "فجهان" بالاست!

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.


بورس‌نیوز:


شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۷ هزار و ۹۸۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که روند صعودی آغازشده همچنان ادامه‌دار است.


حرارت درآمدزایی

میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۴۴۹ میلیاردتومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۷ درصدی همراه بود، همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.


حرارت درآمدزایی

"فجهان" در مهرماه ۲۴۱ هزار و ۵۲۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۹۴ هزار و ۶۸۳ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۱۳ درصد رشد همراه شد.


حرارت درآمدزایی

عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع جهان فولاد سیرجان را در مهرماه محصول «میلگرد» با ۷۳۴ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در هفتمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۱ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۲۲ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فجهان" در مهرماه از دیگر محصولاتی همچون «شمش، گاز‌های صنعتی و سایر» در بازار داخل درآمد کسب کرد.


حرارت درآمدزایی

پایان مطلب


برچسب ها : فجهان مجتمع جهان فولاد سیرجان کدال صورت های مالی

انتهای خبر

0
0