کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1402/08/06
10:59
امیر تقی خان تجریشی عضو هیات مدیره گروه مالی فیروزه در نشست خبری پذیره نویسی صندوق اهرمی موج فیروزه که در فرابورس در حال برگزاری است گفت: گروه مالی...

امیر تقی خان تجریشی عضو هیات مدیره گروه مالی فیروزه در نشست خبری پذیره نویسی صندوق اهرمی موج فیروزه که در فرابورس در حال برگزاری است گفت: گروه مالی فیروزه به جهت تنوع بخشی به ابزارها و خدماتی که ارائه می دهد به دنبال این است که مجوز ابزارهایی که به بازار معرفی می شود را دریافت نماید. هدف این صندوق نیز این است که این صندوق بیشتری بازدهی را کسب کند. در حقیقت با برنامه ریزی های انجام شده میخواعیم یک اهرم پایدار را برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم. امیدواریم این تعهد و قول را اجرایی کنیم.


🔷️وی افزود: علاوه بر این نقش بازارگردان رسمی برای نخشتین بار در این صندوق اجرایی شده است، حفظ نقدشوندگی بالا مهم ترین وظیفه آن است. دو دهه از آغاز فعالیت فیروزه می گذرد؛ ۱۶ سبد اختصاصی و ۱۱ صندوق سرمایه گذاری در ایران و خارج از کشور داریم. ۱۳ سال از عمر این صندوق می گذرد و سود میانگین سالانه بیش از ۵۰ درصد فراهم کرده است. امیدواریم با اضافه شدن اهرم این را بیشتر کنیم.



انتهای خبر

0
0