اقتصاد آنلاین
1400/06/27
16:05
📣 برگزاری کنگرۀ ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم با حمایت ایرانسل 🔸 این کنگره آنلاین، روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریور، با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان نظ...

📣 برگزاری کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم با حمایت ایرانسل



🔸 این کنگره آنلاین، روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریور، با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ایران برگزار شد.


🔸 این کنگره با توجه به تغییرات بنیادی در کشاورزی طی سال‌های اخیر که با کاربرد فناوری‌های کشاورزی هوشمند، تحلیل کلان‌داده، بهره‌وری در مصرف انرژی، خودروهای خودران، اینترنت اشیا و... ظهور کرده، سعی در ایجاد بستری برای بهره‌مندی از همه پتانسیل‌ها برای رسیدن به بالاترین بهره‌وری در کشاورزی داشته است.


🔸 ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پیشگام در ارائه خدمات مبتنی بر آخرین فناوری‌های ارتباطی جهانی، پیش از این و در سال ۱۳۹۶، برای اولین بار در ایران، زیست‌بوم اینترنت اشیا مبتنی بر فناوری باند باریک (NB-IoT) را با موفقیت آزمایش کرده و در ادامه، خدمات شهر هوشمند مبتنی بر این فناوری را به صورت تجاری ارائه کرده بود.


🔸 ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G در ایران، در نظر دارد تا با گسترش هر چه بیشتر شبکه تجاری نسل پنج خود، زیرساخت ارتباطی کشاورزی هوشمند را بیش از پیش در کشور عرضه کند.


https://irancell.ir/b/۲۸۷۴۶۱/b


@irancellnews۱



انتهای خبر

0
0