کارگزاری آبان
1401/03/16
07:26
📊#زنجان اطلاعیه 1401/03/11 *صنایع کشاورزی و کود زنجان* افشای اطلاعات بااهمیت - (نتایج برگزاری مناقصه - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ موضوع...

📊#زنجان


اطلاعیه ۱۴۰۱/۰۳/۱۱


*صنایع کشاورزی و کود زنجان*


افشای اطلاعات بااهمیت - (نتایج برگزاری مناقصه - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹


موضوع مناقصه:طراحی و مهندسی، تامین تجهیزات و ساخت (EPC) ایستگاه تقلیل ولتاژ برق رسانی مجتمع آمونیاک و اوره زنجان


شرح موضوع مناقصه و فرآیند آن:با توجه به رزومه، توانمندی و سوابق کاری، از ۷ شرکت دارای صلاحیت جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل آمد .۶ پیشنهاد از مناقصه گران واصل و مورد ارزیابی فنی/مالی قرار گرفت و نهایتا پس از ارزیابی کامل پیشنهادات و انجام مذاکرات لازم، شرکت پیما برق به عنوان برنده مناقصه انتخاب شد.


نتایج برگزاری مناقصه:شرکت پیما برق به عنوان برنده مناقصه انتخاب شد


مبلغ مورد توافق:۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال


تضمین های دریافت شده:از مناقصه گران تضمین شرکت در مناقصه دریافت و از پیمانکار منتخب تضمین انجام تعهدات و ضمانتنامه پیش پراخت دریافت خواهد شد. درصدی از صورت وضعیت های پیمانکار به عنوان سپرده حسن انجام کار کسر و نزد کارفرما تا زمان تحویل قطعی سپرده می شود، همچنین سپرده بیمه نیز از پیمانکار کسر شده و پس از ارائه مفاصاحساب بیمه تامین اجتماعی به پیمانکار عودت خواهد شد.


شرح نحوه اجرای قرارداد و مبلغ آن:قرارداد بر اساس ساختار شکست به صورت مقطوع و سرجمع برای کلیه عملیات مربوط به طراحی و مهندسی، تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب، تست، پیش‌راه‌اندازی و راه اندازی بصورت کامل تا مرحله بهره‌برداری پست ۲۰/۶۳ کیلو ولت در قالب قرارداد "EPCC" منعقد شده و پیمانکار موظف و متعهد است تا شرح کار مندرج در قرارداد را بر اساس نقشه ها و مشخصات فنی منضم به قرارداد به انجام برساند.




انتهای خبر

0
0