آکادمی هلاکوئی
1400/07/20
17:40
راه اندازی سفر بلاک چین شرق آفریقا، توسط Jelurida Africa!

جلوریدا آفریقا (Jelurida Africa)، یک تیم سرسخت از…

جلوریدا آفریقا ( Jelurida Africa )، یک تیم سرسخت از بلاک چین، دفتر کل توزیع شده، قراردادهای هوشمند و کارشناسان غیر متمرکز است. اعضای آن برنامه های خود را برای راه اندازی یک برنامه آموزشی منحصر به فرد به اشتراک گذاشتند.


Jelurida Africa به ساکنان آفریقای شرقی در مورد بلاک چین و DLT (تکنولوژی دفتر کل توزیع شده) ، آموزش می دهد


بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که با U.Today به اشتراک گذاشته شده است جامعه Jelurida در حال آماده سازی اولینسفر بلاک چین شرق آفریقا( East Africa Block Expedition ) میباشند. در اکتبر-نوامبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان)، ساکنان جلوریدا( Jelurida ) از اتیوپی، کنیا، رواندا، اوگاندا، زامبیا، مالاوی، موزامبیک، زیمبابوه و تانزانیا دیدن خواهند کرد.


Jelurida - راه اندازی سفر بلاک چین شرق آفریقا، توسط Jelurida Africa!

در طول این سفر بی سابقه ۳۰ روزه، نمایندگان Jelurida ، به مردم محلی در زمینه بلاک چین و رمزنگاری آموزش می دهند و پتانسیل عملی ارزهای رمزنگاری شده را به نمایش می گذارند.


به طور خاص، سفیران Jelurida فرصت هایی را که توسط فناوری های ثبت شده خود، آردور ( Ardor ) و ایگنیس ( Ignis ) ایجاد شده است، نشان خواهند داد.


“قصه گویی از طریق تجربیات شخصی”، عنصر اصلی برنامه آموزشی Jelurida خواهد بود. در سفر آینده، قدرت فناوری بلاک چین حتی برای شهروندان با تجربه صفر در زمینه فناوری اطلاعات ( IT ) و فین تک ( fintech )، نشان داده خواهد شد.


از جوامع محلی تا پذیرش در مقیاس منطقه


همه افراد حاضر در این سفر، کتاب الکترونیکی رایگان دریافت می کنند تا درک خود را درباره بلاک چین، DLT و بخش ارزهای رمزنگاری شده افزایش دهند.


علاوه بر ملاقات های شخصی با مردم در کشورها، Jelurida Africa تعدادی ملاقات با مقامات دولتی، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و غیره را برنامه ریزی کرده است.


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده است ، Jelurida ، تعدادی از پلتفرم های پیشگام اثبات سهام ( PoS ) با کربن منفی را به کار میگیرد. همچنین، پلتفرم های Jelurida ، میزبان بسیاری از برنامه های غیر متمرکز میباشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0