بورس پرس
1402/11/07
00:00
زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی اعلام شد + مشخصات

شرکت ۸۰.۲ میلیارد تومانی آنتی بیوتیک سازی ایران، شنبه و یکشنبه معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جلسه معارفه شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران با نماد "بیوتیک" ساعت ۱۱ روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ بهمن از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ شنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.


بر اساس این گزارش، طرح ایجاد شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران سال ۷۴ آغاز و سال ۸۰ با ۱۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت و در راستای گسترش صنایع زیربنایی دارویی با استفاده از فناوری های نوین و با هدف تولید مواد اولیه دارویی از قبیل آنتی بیوتیک های خوراکی از دسته پنی سیلین و سفالو سپرین ها و مواد حد واسط مورد نیاز تولید آنتی بیوتیک های فوق به روش سنتز شیمیایی، آنزیمی و بیوتکنولوژی مولکولی در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار و سطح زیربنایی ۲۵ هزار متر مربع در شهرستان ساری به بهره برداری رسید.


این شرکت ۱۳ بهمن سال ۷۴ تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. سرمایه شرکت با ۲۰۲ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده که طی ۸ مرحله افزایش سرمایه به ۸۰.۲ میلیارد تومان رسیده است. سرمایه گذاری دارویی تامین معروف به تیپیکو ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تحت مالکیت دارد.


محصولات شرکت شامل دو دسته مواد موثره دارویی و حلال های شیمیایی است. مواد موثره دارویی شامل آنتی بیوتیک های بتالاکتام خوراکی ( سفکسیم، سفالکسین، آموکسی سیلین و آمپی سیلین)، سایر گروه های درمانی از قبیل قلبی-عروقی، آنتی ویروس( والزارتان، آسیکلوویر، آزیترومایسین) و حلال های شیمیایی مورد مصرف در pure و Technical در دو گرید DMM حلال صنایع دارویی، محلول های ضدعفونی کننده و مکمل سوخت دسته بندی می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0