بورس۲۴
1402/09/06
08:44
آثار مالی دریافت پروانه سولفات پتاسیم بر روی "شاملا" چه بود؟

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت معدنی املاح ایران در خصوص آثار مالی دریافت پروانه بهره برداری سولفات پتاسیم توضیحاتی ارائه نمود.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت معدنی املاح ایران در خصوص آثار مالی دریافت پروانه بهره برداری سولفات پتاسیم اظهار داشت: با عنایت به اینکه خریدار انحصاری سولفات پتاسیم در کشور شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است و این شرکت الزامات قانونی خاصی جهت بسته بندی و فروش محصول کود پتاس (سولفات پتاسیم) از جمله درج شماره پروانه بهره برداری ، گواهی استاندارد و شماره مجوز سازمان آب و خاک کشور بر روی گونی محصولات تولیدید دارد که در صورت عدم موارد ذکر شده، امکان بسته بندی و تبدیل شدن محصول تولیدی به محصول قابل فروش ، امکان پذیر نمی باشد.


با توجه به اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال در اردیبهشت ۱۴۰۲ مبنی بر بهره برداری آزمایشی از کوره اول پروژه و همچنین آثار مالی تولید در گزارش تفسیری مدیریت شش ماهه، از زمان بهره برداری آزمایشی امکان بسته بندی محصول تولیدی شرکت به دلیل عدم دریافت شماره پروانه بهره برداری و ...، فروش محصول میسر نبوده و محصول تولید شده در دوره آزمایشی به عنوان محصول نیمه ساخته در حساب های مالی شرکت نگهداری شده است.


در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۰۴ پس از طی فرایندهایی از جمله درافت مجوزهای محیط زیستی و ...، پروانه بهره برداری شرکت دریافت و در تاریخ دریافت در سامانه کدال افشا می شود.


با توجه به توضیحات مذکور پس از دریافت پروانه ، نشان استاندارد، مجوز موسسه آب و خاک ایران (مجوز کودی) امکان بسته بندی محصول سولفات پتاسیم و تبدیل آن به محصول نهایی فرام خواهد شد و از آذر ماه نیز در گزارش فعالیت ماهانه تولیدات شرکت درج خواهد گردید.


کلیه آثار مالی ناشی از دریافت پروانه به جزئیات در گزارش تفسیری مدیریت ۱ درصورت های مالی میان دوره ای منتهی به ۱۴۰۲.۰۶.۳۱ به عنوان برآورد ۱۴۰۲.۰۱۲.۲۹ افشا شده است و افشای دریافت پروانه بهره برداری نیز جهت رفع ابهام سهامداران محترم در خصوص عدم درج محصولات تولیدی در سامانه کدال می باشد.

شاملا
انتهای خبر

0
0