فرارسانه
1400/03/23
09:41
👤مدیرعامل فرابورس ایران در نشست تخصصی «سندباکس و فرصت‌های پیش‌روی صنعت بلاکچین؛ بایدها و نبایدها» به اهداف راه‌اندازی سندباکس اشاره کرد و گفت: ✔️ا...

👤مدیرعامل فرابورس ایران در نشست تخصصی «سندباکس و فرصت‌های پیش‌روی صنعت بلاکچین؛ بایدها و نبایدها» به اهداف راه‌اندازی سندباکس اشاره کرد و گفت:



✔️امنیت اطلاعات، مسائل مالیاتی، امنیت سایبری، مبارزه با پول‌شویی، توزیع عادلانه امکانات، کارآفرینی، دسترسی به بازارهای مالی و ارتقای نوآوری از جمله اهداف راه‌انداری سندباکس است و در این میان موضوعات محیط‌های آزمون بازار سرمایه نیز مسائلی همچون نوآوری‌های ارکان بازار سرمایه شامل سامانه‌های معاملات، سامانه‌های پس از معاملات، سامانه‌های نظارتی، KYC و Open Data به شمار می‌رود.



☑️به گفته امیر هامونی دیگر موضوعات این محیط شامل مواردی مانند محصولات مالی نوآورانه است که ازجمله آن می‌توان به پلتفرم‌های نوظهور، بلاک‌چین، یادگیری ماشین و … اشاره کرد.



👥👥گفتنی است این نشست به همت کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران برگزار شده و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد، نماینده دادستان کل کشور در کارگروه مدیریت محیط‌های آزمون (سندباکس)، معاون اجرایی سازمان بورس و مدیرعامل فرابورس ایران در آن حضور دارند.



#سندباکس


#فرابورس_ایران



🆔@FaraRasane



انتهای خبر

0
0