بتاسهم
1399/12/23
15:48
آب خلیج فارس به صنایع فولاد معادن چادرملو در اردکان یزد می رسد با بهره برداری از قطعه دوّم و سوّم مگاپروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران،...

آب خلیج فارس به صنایع فولاد معادن چادرملو در اردکان یزد می رسد


با بهره برداری از قطعه دوّم و سوّم مگاپروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، فردا آب خلیج فارس به صنایع فولاد معادن چادرملو در اردکان یزد می رسد.



به گزارش روابط عمومی شرکت فراسان؛ همزمان با عید مبعث رسول گرامی اسلام در آستانه سال نو قطعه دوّم و سوّم ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، فردا یکشنبه با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح می شود.



متعاقب افتتاح قطعه اوّل این پروژه عظیم ملّی و فرا ملّی که با تدبیر؛ به همت و توسط شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس و وزارت صنعت؛ معدن و تجارت (صمت) رویای انتقال آب از خلیج فارس به منطقه سیرجان (در استان کرمان) را محقّق نمود.



آب خلیج فارس در سفر منحصر به فرد خود این بار و به دست توانای مهندسان و کارگران ایرانی پس از عبور موفقیت‌آمیز خود از معادن مس سرچشمه کرمان در قطعه دوّم طرح با عبور از ۳۷۱ کیلومتر لوله GRP در اقطار ۱۰۰۰ - ۱۲۰۰ میلیمتر با فشار ۲۵ بار خود را به اردکان یزد و صنایع جنوب شرق کشور می رساند.



روابط عمومی شرکت فراسان خاطرنشان ساخت: طرح مذکور در قالب EPC+Fبه اجرا درآمده است و با رکورد شکنی ملّی در زمان اجرا و فقط در ۲۸ ماه توسط شرکت فراسان به اجرا در آمده است. طراحی؛ تولید؛ اجرا و بهره‌برداری طرح؛ در قطعه سوّم این پروژه عظیم، به انضمام ۵۰ درصد تامین مالی تماما توسط شرکت فراسان به اجرا در آمده و مطالعات طراحی مهندسی قطعه مذکور با همکاری شرکت فرپاک به انجام رسیده است.



شایان ذکر می باشد؛ موفقیت در اجرای این طرح ملّی و فرا ملّی جهشی کیفی در ارتقاء توانمندی های شرکت های خصوصی ایران به منظور مشارکت در پروژه های ملّی به صورت EPC+F ؛رفع نیازهای توسعه ای پایدار استراتژیک کشور به شمار می‌آید



انتهای خبر

0
0