آکادمی هلاکوئی
1401/02/05
11:40
تحلیل تکنیکال چین لینک (LINK)؛ دوشنبه ۵ اردیبهشت

از آنجایی که سطح حمایت ۱۱.۷ دلاری بیش…

از آنجایی که سطح حمایت ۱۱.۷ دلاری بیش از یک سال است که نقطه خرید قدرتمندی را برای سرمایه گذاران ارائه کرده است، اخیرا خریداران LINK توانسته اند از پایین‌ترین سطح ماه فوریه (بهمن و اسفند ۱۴۰۰) دوباره جهش کنند تا حمایت خط روند صعودی که اکنون به مقاومتی قوی تبدیل شده است را پشت سر بگذارند.


پس از آن، در حدود تراز ۱۸ دلار با مقاومت بسیار قدرتمندی مواجه شدند که باعث شد گاوها پس از مواجه شدن با یک فشار فروش گسترده، تسلیم شوند. این سقوط ، ۳۰ درصد کاهش قیمت را به همراه داشت و آنرا به سمت پایین ترین سطح ماهانه روز ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) هدایت کرد. با وجود اندک نوسانی که از آن زمان در پرایش اکشن LINK شاهد بودیم، روندی نزولی، حرکت غالب در بازار این ارز بوده است. در حال حاضر، LINK با تشکیل چند کندل نزولی متوالی در نمودار روزانه، تا مرز ۱۲.۹۷ دلار کاهش یافته است. اولین مقاومت در صورت افزایش قیمت، در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ در حدود ۱۳.۶ دلار پیش روی خریدارن قرار دارد. بسته شدن قیمت بالاتر از این سطح، چشم‌اندازی را برای لمس مجدد فیبوناچی ۲۳.۶٪ به روی سرمایه گذاران باز می‌کند.


hvj gdk - تحلیل تکنیکال چین لینک (LINK)؛ دوشنبه 5 اردیبهشت

در مقابل، اگر خرس ها کنترل خود بر بازار را همچنان حفظ کنند می توانند قیمت را تا کف قبلی در حدود ۱۲.۶۸ تا ۱۲.۶۱ دلار پایین بیاورند.


شاخص مقاومت نسبی (RSI) پایین تر از خط میانی و در حدود سطح ۳۴ قرار داشته و روندی نزولی را نشان می دهد. اندیکاتور MACD نیز در منطقه نزولی در حال حرکت می باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0