اخبار اکس نوین
1400/09/07
00:00
هشدار ایلان ماسک به هولدرهای دوج کوین در رابطه با معاملات اهرمی

اکس نوین: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با تمجید از توییت ارسال شده توسط یکی از کاربران که به برخی از خطرات و مشکلات معاملات اهرمی و لوریج دار دوج کوین پرداخته بود به هولدرهای این ارز هشدار داد. کاربری به نام Mishaboar در توییتی اعلام کرد که برخی از هولدرهای بزرگترین میم کوین بازار، پس از لیکوئید شدن موقعیت معاملاتیشان درخواست کمک کرده‌اند. از این رو وی تاکید کرد که آموزش دادن به سرمایه‌گذاران در رابطه با معاملات اهرمی و خطرات مرتبط با آنها که مانند افزودن بنزین به آتش است ضروری است. وی در ادامه عنوان کرد که مبتدیان نباید فریب بخورند که «قمار» بخشی جدایی‌ناپذیر از ارزهای دیجیتال…

اکس نوین : ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با تمجید از توییت ارسال شده توسط یکی از کاربران که به برخی از خطرات و مشکلات معاملات اهرمی و لوریج دار دوج کوین پرداخته بود به هولدرهای این ارز هشدار داد.


کاربری به نام Mishaboar در توییتی اعلام کرد که برخی از هولدرهای بزرگترین میم کوین بازار، پس از لیکوئید شدن موقعیت معاملاتیشان درخواست کمک کرده‌اند. از این رو وی تاکید کرد که آموزش دادن به سرمایه‌گذاران در رابطه با معاملات اهرمی و خطرات مرتبط با آنها که مانند افزودن بنزین به آتش است ضروری است.


وی در ادامه عنوان کرد که مبتدیان نباید فریب بخورند که «قمار» بخشی جدایی‌ناپذیر از ارزهای دیجیتال است و باید از این معاملات دوری کنند.


این فرد خاطرنشان کرد که تنها معامله گران با تجربه می‌توانند به این معاملات وارد شوند اما همچنان بایستی از سرمایه‌گذاران بزرگ هوشمندانه‌تر عمل کنند تا ضرری نبینند.


بایننس و FTX، دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال جهان اوایل سال جاری به دلیل بررسی‌های نظارتی مجبور به کاهش چشمگیر میزان اهرم معاملات شدند. با این حال هنوز هم پلتفرم‌های معاملاتی فراوانی وجود دارند که به مشتریان خود امکان استفاده از اهرم با ضریب بالا را ارائه می‌دهند.


پس از انتشار این مجموعه توییت، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا مطالب گفته شده را مفید خواند و به نوعی آنها را تایید کرد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0