بورس پرس
1402/12/15
00:00
جرئیات قرارداد احداث نیروگاه گازی ۴۰ مگاواتی "رمپنا" اعلام شد

گروه مپنا، جرئیات قرارداد احداث نیروگاه گازی ۴۰ مگاواتی مس خاتون آباد به ارزش ۶۴۲.۳ میلیارد تومان و ۱۹.۴ میلیون یورو را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، گروه مپنا از جرئیات قرارداد احداث نیروگاه گازی ۴۰ مگاواتی مس خاتون آباد به ارزش ۶۴۲.۳ میلیارد تومان و ۱۹.۴ میلیون یورو خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.


بر اساس این گزارش، "رمپنا" اعلام کرد: کارفرمای قرارداد احداث نیروگاه گازی ۴۰ مگاواتی در کارخانه ذوب مس خاتون آباد و مس شهربابک با واحد ۴۰ مگاواتی، شرکت ملی مس است. نیروگاه کامل با دوسوخت گاز و گازوئیل، BOP، توسعه پست ۱۳۲ کیلو ولت و اتصال به آن و ساختمان های جنبی و کمکی محوطه سازی، لوازم یدکی، ابزار مخصوص آموزش و ضمانت ۱۲ ماهه است.


نوع قرارداد به صورت EPC به مدت ۹ ماه تا انجام تحویل موقت و ۱۲ ماه از زمان تحویل موقت به عنوان دوره تضمین و مبلغ قرارداد ۶۴۲.۳ میلیارد تومان و ۱۹.۴ میلیون یورو تعیین شده که پیش پرداخت E پروژه معادل ۱۵ درصد از مبلغ مربوط به طراحی و مهندسی، پیش پرداخت P پروژه معادل ۲۰ درصد از مبلغ مربوط به تامین مواد و تجهیزات و قطعات یدکی، پیش پرداخت C پروژه معادل ۱۵ درصد از مبلغ مربوط به بخش اجرا و باقیمانده مبلغ قرارداد به تدریج در مقابل پیشرفت کار قابل پرداخت است.


قرارداد فوق پس از امضای طرفین، ابلاغ کتبی قرارداد، ارائه ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و دریافت پیش پرداخت در قبال ضمانت نامه نافذ می شود. آثار سودآوری انعقاد قرارداد فوق برای شرکت گروه مپنا در سال های آتی خواهد بود که متعاقبا اعلام می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0