سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/25
08:41
#پیش_بینی_بازار #روزنه ✍️در شرایطی به مصاف معاملات سه‌شنبه هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل آغاز کرد و شاهد حرکت پائین به بالا در بسیاری از ...

#پیش_بینی_بازار


#روزنه



✍️در شرایطی به مصاف معاملات سه‌شنبه هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل آغاز کرد و شاهد حرکت پائین به بالا در بسیاری از صنایع و نمادهای سرشناس بودیم. البته کماکان بیش از ۲۰۰ نماد صف فروش هستند و روند خروجی نقدینگی با سرعتی آهسته‌تر از گذشته ادامه دارد.



✅نکته مهم اینکه هر چه به سمت جلو حرکت می‌کنیم معامله‌گران بیشتری تمایل به خرید سهام نشان می‌دهند. از طرف دیگر برنامه اقتصادی نامزدهای ریاست جمهوری نشان می‌دهد که اقتصاد کشور طی ۴ سال پیش رو مسیر انبساطی را طی خواهد کرد. بنابراین به فرض توافق با غرب بعید به نظر می‌رسد که افت بااهمیتی در دلار داشته باشیم و در بین تمام بازارها، هیچ بازاری به اندازه بورس تهران به دلیل وضعیت بنیادی مناسب شرکت‌ها و افت سنگین قیمت‌ها، جذابیت برای سرمایه‌گذاری ندارد.



✅لذا فارغ از نوسانات فعلی، بهتر است تمرکز اصلی بر روی برنامه نامزدها و مشخص کردن استراتژی معامله‌گری باشد. برای امروز چنانچه بنا باشد رفتار بازار در هفته‌های اخیر را مدل کنیم، احتمالا در دقایق ابتدایی حرکت رو به جلوی شاخص‌ها را داشته باشیم و مرور فشار عرضه‌ها افزایش یابد.



انتهای خبر

0
0