آواتحلیل
1402/03/29
12:01
#بررسی_گزارش_کدال #فولای ✅صنایع فولاد آلیاژی یزد در سال مالی 1401 به درآمد 936 میلیارد تومانی رسیده است که نسبت به سال 1400، 54% افزایش داشته است....

#بررسی_گزارش_کدال #فولای



✅صنایع فولاد آلیاژی یزد در سال مالی ۱۴۰۱ به درآمد ۹۳۶ میلیارد تومانی رسیده است که نسبت به سال ۱۴۰۰، ۵۴٪ افزایش داشته است. محصولات تابگیری شده و تست ابعاد در این دوره افزایش ۳۱درصدی در نرخ را تجربه کرده اند و این در حالی است که میزان تولید و فروش این محصول در سال مالی ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ۱۹٪ افزایش داشته است. از آنجاییکه بخش زیادی از درآمد عملیاتی مربوط به این محصول است افزایش در فروش و نرخ این محصول یکی از دلایل اصلی افزایش درآمد عملیاتی نسبت به سال قبل است.




✅سود خالص شرکت در این دوره نسبت به سال قبل ۷٪ کاهش داشته است و این موضوع به آن علت است که شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ اقدام به فروش برخی از سهام خود کرد و درآمدهای غیرعملیاتی کسب کرد. بنابراین حاشیه سود خالص شرکت در این دوره کاهش ۵٪ داشته است. سود هر سهم در این دوره ۶۰ تومان گزارش شده است.



✅شرکت در فصل زمستان ۲۵۴ میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کرده است که نسبت به پاییز ۲۳٪ افزایش داشته یکی از دلایل آن ، افزایش ۱۲٪ در میزان تولید فروش محصول ذکر شده و همچنین افزایش در نرخ این محصول است.



✅حاشیه سود خالص شرکت نیز در فصل زمستان افزایش ۹٪ داشته است.



آخرین قیمت سهم ۸۹۲ تومان و بازدهی سه ماه اخیر آن ۵۹.۰۸٪ بوده است.

انتهای خبر

0
0