بورس نیوز
1402/11/14
14:04
"فجهان" به بیش از ۲ همت درآمد ماهانه رسید!

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۱ درصدی روبه‌رو شد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶۳ درصدی همراه شد.


بورس‌نیوز:


شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۴ هزار و ۴۴۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشت.



میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۱۴۲ میلیاردتومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۱ درصدی روبه‌رو شد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶۳ درصدی همراه بود، همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.



"فجهان" در دی‌ماه ۱۸۱ هزار و ۶۸۵ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۱۱ هزار و ۳۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با رشد ۳۶ درصدی همراه شد.



عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع جهان فولاد سیرجان را در دی‌ماه محصول «شمش» با ۷۲۸ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در دهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۳۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۱۸ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فجهان" در دی‌ماه از دیگر محصولاتی همچون «میلگرد و گاز‌های صنعتی» در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد.



پایان مطلب


برچسب ها : فجهان

انتهای خبر

0
0