اقتصاد نیوز
1402/02/10
14:00
🔴عبور پر قدرت شاخص کل بورس تهران از مقاومتی دیگر ▫️شاخص بورس تهران که دیروز توانست با رشد بیش از 73 هزار واحدی مقاومت دیگری از الگوی های هارمونیک ...

🔴عبور پر قدرت شاخص کل بورس تهران از مقاومتی دیگر



▫️شاخص بورس تهران که دیروز توانست با رشد بیش از ۷۳ هزار واحدی مقاومت دیگری از الگوی های هارمونیک خود را از سر راه بردارد، امروز نیز با رشد ۳۹ هزار واحدی به صعود ادامه می‌دهد.




▫️شاخص بورس تهران دیروز توانست با رشد بیش از ۷۳ هزار واحدی مقاومت دیگری از الگوی های هارمونیک خود را از سر راه بردارد و این موضوع را مدیون استقبال خوب خریداران از گروه فلزات اساسی است.



شاخص هم وزن چندی پیش این مسیر صعودی را طی کرده بود و در حال حاضر بالاتر از سطح ۲۰۰ درصدی فیبوناچی موج قبلی خود قرار دارد. یعنی محدوده ۸۰۰ هزار واحدی که به نوعی سطح مقاومت و عدد رند در نظر گرفته میشود.



▫️حالا با شکست قدرتمند سطح ۱۲۷ درصدی فیبوناچی موج قبلی توسط شاخص کل ، تکنیکالیست ها معتقد هستند که شاخص می تواند به اعداد و ارقام بالاتری برسد. سطح هارمونیک بعدی شاخص محدوده ۲ میلیون و ۷۰۰ هزا واحدی است. اما در عین حال همچنان نگران شاخص اندیکاتور نماگر بازار هستند جایی که این رقم به محدوده ۹۰ واحدی نزدیک شده است تا هیجان خرید را بیش از پیش نشان دهد.



#بورس



@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0