بتاسهم
1400/02/30
10:13
گزارش اختصاصی همفکران از مجمع #همراه 📌 گزارش اخوان مدیر عامل شرکت همراه اول: ✅ رتبه 1 در بهره‌وری کل عوامل و بازده فروش را داشتیم. ✅ در سال 9...

گزارش اختصاصی همفکران از مجمع #همراه



📌 گزارش اخوان مدیر عامل شرکت همراه اول:



✅ رتبه ۱ در بهره‌وری کل عوامل و بازده فروش را داشتیم.



✅ در سال ۹۹ به خاطر کرونا چالش هایی داشتیم که سعی کردیم علی رغم افزایش تقاضا شبکه افت پیدا نکند.


به وزارت بهداشت خدمات اطلاع رسانی ارائه کردیم.


برای دانشگاه ها زیر ساخت آموزشی فراهم کردیم و سامانه شاد را با همکاری وزارت آموزش و پرورش راه اندازی کردیم که تا کنون ۲۵ میلیون دانلود داشتیم. متوسط فعالیت هر کاربر در این سامانه ۵۵ دقیقه بوده است.



✅ در سامانه شاد رکورد ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر همزمان را داشتیم. پیش از این فقط سرویس های بزرگ خارجی توان این کار را داشتند.



✅ فاز اول شبکه مدارس هوشمند راه اندازی شد.



✅ موفق شدیم برای اولین بار، ۱۰۰ میلیون مشترک را روی سیم کارت داشته باشیم و اولین اپراتوری هستیم که بیش از ۱۰۰ میلیون سیم کارت داریم.



✅ سال قبل ۱۰.۵ میلیون مشترک جدید گرفتیم و در سهم بازار هم رشد داشتیم. با ۰.۵ درصد رشد ۵۳.۶ درصد از بازار را در اختیار داریم.



✅ اپلیکیشن همراه من را به خوبی توسعه دادیم. ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک داریم که ۳۶ درصد رشد داشته است. متوسط زمان استفاده از آن ۲ دقیقه است.



✅ به دلیل شرایط اقتصادی سال قبل کاهش ۲۱ درصدی محدودیت یک طرف را داشتیم و همزمان رشد ۱۵ درصدی مشترکین بدون بدهی. این روند باعث افزایش رضایت مشترک و افزایش درآمد شرکت شده است.



✅ سال قبل مصرف دیتا ۸۰ درصد افزایش داشت. روزها و هفته هایی بود که بیش از ۱۰۰ درصد افزایش مصرف دیتا داشتیم.



✅ سرویس های مختلف در حضور اصحاب رسانه تست شدند. برنامه خوبی داریم که به دلیل حفظ محرمانگی اعلام نمی‌کنیم.



✅ افزایش ۱۰ درصدی مشترکین همزمان فعال داشتیم و ۴ دیتا سنتر دیگر در تهران، تبریز، اصفهان و مشهد اضافه شده است.



✅ سال قبل ۱۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد بومی سازی و تولید داخلی در حوزه آنتن، لینک و روتر داشتیم. این عدد کم نظیر است و باعث شد سندیکای صنعت مخابرات از ما تقدیر کند.



✅ در حوزه دیتا رشد درامد ۴۹ درصدی داشتیم و به ۱۳۱۲۰ میلیارد تومان رسیده ایم. ۵۶ درصد از درآمد عملیاتی به این حوزه مربوط است.

انتهای خبر

0
0