تدبیر فردا
1399/09/25
18:44
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/09/25 با سلام خدمت دوستان بازار امروز خوب پیش رفت ، قاعدتا معلوم بود منفی بالایی میخورد ولی این که این حجم از شاخص را یکبار...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۰۹/۲۵



با سلام خدمت دوستان


بازار امروز خوب پیش رفت ، قاعدتا معلوم بود منفی بالایی میخورد ولی این که این حجم از شاخص را یکباره منفی بزنند عملکرد بسیار خوبی بود با این حرکت #دونکته‌ی‌مهم در روانشناسی بازار بوجود می آید ، #اولین‌ایجاد جو فروش برای سهامداران ریسک گریز و یا مبتدی و #دوم‌رساندن‌سریع‌تر به حمایت شاخص کل که تاثیر بالایی در جو روانی بازار خواهد داشت، و #احتمالافرداشاخص به محدوده ی حمایتی خود می‌رسد.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای بازار فردا اینگونه داشته باشیم،


#درابتدای‌بازار منفی خوبی رو انتظار خواهیم داشت که البته امیدواریم همینگونه شود و منفی بالایی رو بازار قبل از متعادل شدن بخورد، رفته رفته افزایش تقاضا به ویژه از جانب #بازارگردان‌ها رو باید داشته باشیم و همچنین #حجم‌معاملات بسیار بالاتر از امروز باید برود و خیلی ها رو در این نقاط دوباره خارج کند.



انتظار داریم بازار در #نیمه‌ی‌دوم کمکم به تعادل روی بیاورد و یک برگشت مثبت سهام و شاخص رو داشته باشیم.



احتمال متعادل و برگشت سریع بازار زیاد هست،


#نکته: اگر فردا با قدرت بالا و سریع بازار متعادل شد باید این نکته رو در نظر داشته باشیم که با صعودی بسیار تند در آینده ی نزدیک مواجه خواهیم شد.


اگر #بازارفردابرگردد کافی است دو روز مثبت یا متعادل بماند تا تغییر روند رو شاهد باشیم و بعد از چند ماه دوباره وارد روند صعودی بازار شویم.



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0