آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
19:00
تحلیل تکنیکال SafeMoon؛ پنج شنبه ۱ مهر

پرایس اکشن SafeMoon با حداقل حرکات ، محدود…

پرایس اکشن SafeMoon با حداقل حرکات ، محدود و متوقف حفظ شده است. در حالی که سایر ارز های دیجیتال و آلت کوین ها نوسانات بالایی را تجربه می کنند ، اما SafeMoon با نوسانات کم و کاهش روز افزون حجم معاملات ، رفتار متفاوتی از خود نشان می دهد.


SAFEMOON از نظر تکنیکال ، در یک الگوی پرچم قرار گرفته است و امکان کاهش ویا افزایش قیمت در این الگو وجود دارد. اما با توجه به خرسی بودن برخی از عوامل ، روند کلی نزولی است. تعدادی از میانگین های متحرک ساده (SMA) رو به پایین در حال حرکت هستند و هر تلاشی از سوی گاوها برای شکستن مقاومت ها ناموفق می ماند. خرس ها درحال حاضر به دنبال تسلط بر حجم معاملات باقی مانده، هستند.


SAFEMOONUSD 637679894828895701 300x160 - تحلیل تکنیکال SafeMoon؛ پنج شنبه 1 مهر

نمودار روزانه جفت ارز SAFEMOON/USD قیمت SafeMoon ، نزولی به نظر میرسد و در نهایت تنها می تواند قیمت را به ۰.۰۰۰۰۰۰۵۰ دلار کاهش دهد که کف تاریخی محسوب می شود.


اگر گاوهای SAFEMOON موفق به افزایش خریداران و حجم معاملات باشند ، پوزیشن های شورت فروشندگان تحت فشار قرار خواهد گرفت. پس از آن ، انتظار میرود در ابتدا قیمت به مقاومت خط روند نزولی آبی در حدود ۰.۰۰۰۰۰۲۲۰ دلار برسد. با این اوصاف ، خریداران برای رسیدن به این مقاوت با موانع بسیاری مواجه خواهند بود زیرا تمامی میانگین های متحرک ساده و سقف قرمز نزولی الگوی پرچم در سر راه خریداران است




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0