بورس نیوز
1402/10/11
13:19
جهش ۴۳ درصدی "فجهان" در آذرماه

شرکت جهان فولاد سیرجان در دوره ۹ ماهه از فروش محصولات خود به درآمد ۱۱ هزار و ۸۲۶ میلیاردتومانی رسید.

جهش ۴۳ درصدی

بورس‌نیوز:


شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۴ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری نشان داد که روند صعودی‌اش پر قدرت است.


جهش ۴۳ درصدی

میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در نهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۶۳۲ میلیاردتومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۳ درصدی روبه‌رو شد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۹ درصدی همراه بود، همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۹ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.


جهش ۴۳ درصدی

"فجهان" در آذرماه ۲۰۱ هزار و ۸۹۲ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۸۱ هزار و ۵۰۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با رشد ۳۰ درصدی همراه شد.


جهش ۴۳ درصدی

عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع جهان فولاد سیرجان را در آذرماه محصول «میلگرد» با ۸۱۷ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در نهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۲۲ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فجهان" در آذرماه از دیگر محصولاتی همچون «شمش و گاز‌های صنعتی» در بازار داخل درآمد کسب کرد.


جهش ۴۳ درصدی

پایان مطلب


انتهای خبر

0
0