سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/18
08:57
#شفن 🌀شفن در 3 ماهه بهار به سود 11.752 ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2,541رشد 362 درصدی داشته است. سود 12 ماهه سال گذشته 64.395 ریا...

#شفن



🌀شفن در ۳ ماهه بهار به سود ۱۱.۷۵۲ ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲,۵۴۱رشد ۳۶۲ درصدی داشته است. سود ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۴.۳۹۵ ریال بوده است. حاشیه ‌سود ناخالص در بهار با ۲۱ افزایش نسبت به ۱۲ سال گذشته به ۶۹ درصد است.



🌀شفن در دوره شهریور ۷.۹۱۶ میلیارد ریال درآمد داشته است. فروش شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل، میانگین ماه‌های قبل و نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل به ترتیب ۶، ۱۸ و ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.



🌀جمع درآمدهای کاوه تا پایان دوره ۶ ماهه به ۹۱.۱۹۶ میلیارد ریال رسیده و این در حالیست که درآمد در دوره مشابه سال قبل ۱۶.۶۳۹ میلیارد بوده که ۱۴۸ درصد رشد یافته است.



🌀متانول داخلی و صادراتی بیشترین وزن سبد شرکت را تشکیل می‌دهند. نرخ این محصولات در شهریور به ۷۵.۹۴۴.۳۷۹ و ۷۶.۰۸۲.۷۸۳ ریال به ازای هر تن رسیده که نسبت به ماه قبل ۶ و ۵ درصد و نسبت میانگین ۶ ماه قبل نشان از رشد ۱۲ و ۸ درصدی دارد.



🌀شفن در فروش تابستان ۲۴ درصد بهتر از ۳ ماهه نخست سال عملکرده است. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود از سود بهتری در این دوره برخوردار شود.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0