بورس۲۴
1400/07/02
20:21
سه دلیل برای بازگشت خوش بینی به بورس

تابستان تمام شد و پائیز فرا رسیده... شما چشم اندازی از افت قیمت دلار و مهار تورم می بینید؟ بازارهای جهانی را رصد کرده اید؟؟

سه دلیل برای بازگشت خوش بینی به بورس

بورس۲۴ : بازار روز چهارشنبه در نهایت در حالی با افزایش فشار فروش کار خود را دنبال نمود که طی هفته گذشته با توجه به تسویه اعتبارات توسط برخی کارگزاری ها، فروش سرمایه گذاری ها توسط شرکت ها به منظور شناسایی سود در صورت های مالی شش ماهه و دوازده ماهه، افزایش احتمال کاهش نرخ دلار در بازار ارز و همچنین روند نزولی نرخ کامودیتی ها در بازار های جهانی با خبر نشست بانک مرکزی آمریکا، شاهد افزایش حضور سهامداران در عرضه ها بودیم و روند کلی قیمت ها نیز نزولی و منفی بود.


با این حال در ساعات پایانی بازار روز چهارشنبه با افزایش قیمت دلار و افزایش حمایت حقوقی ها از نمادهای شاخص ساز، در نهایت شاخص کل با روندی صعودی کار خود را پایان داد.


حال با توجه عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و در نتیجه بازگشت روند صعودی قیمت به بازار کامودیتی ها و همچنین در صورت حمایت سرمایه گذاران حقوقی همچون روزهای معاملاتی قبل، می توان روند شاخص را برای بازار فردا به صورت کلی مثبت و صعودی پیش بینی نمود.


برای مشاهده مطلب کامل چشم انداز بازار فردا اینجا کلیک کنید...



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0