رمزارز نیوز
1400/12/21
16:38
رمزارزی که در بازار نزولی ۴۰ درصد سود داد!

در حالی که بسیاری از رمزارزها از افت قیمتی رنج می‌برند، کادنا (KDA) یکی از پروژه‌هایی است که روند معکوسی را در… مطالعه مطلب ...

در حالی که بسیاری از رمزارزها از افت قیمتی رنج می‌برند، کادنا (KDA) یکی از پروژه‌هایی است که روند معکوسی را در پیش گرفته و بیش از ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته داشته است.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت KDA با یک رشد ۴۰ درصدی، از کف ۵٫۹۴ دلاری خود در ساعات اولیه ۱۱ مارس، به ۸٫۲۸ دلار رسیده است.


به گفته تحلیلگران، سه دلیل برای رشد اخیر قیمت ارز دیجیتال KDA وجود دارد.


اولین دلیل و بزرگترین محرک KDA، لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی بایننس است که در تاریخ ۱۱ مارس اتفاق افتاد.


علت دومی که به افزایش قیمت KDA کمک کرده، راه‌اندازی پروتکل‌های جدید در شبکه کادنا، از جمله کادکس (Kaddex)، اولین صرافی غیرمتمرکز در این اکوسیستم است که انجام معاملات بدون کارمزد گس را امکان‌پذیر می‌کند.


سومین عاملی که باعث افزایش قیمت رمزارز کادنا شده، انتشار نقشه راه آینده این پروژه است که در آن، راه‌اندازی استاندارد بومی این اکوسیستم برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به نام مارمالاد (Marmalade) به چشم می‌خورد. از دیگر پیشرفت‌های قابل‌توجهی که در نقشه راه کادنا برنامه‌ریزی شده‌اند، می‌توان به راه‌اندازی توکن‌های رپد بومی مانند kBTC، kETH و kUSD و همچنین، توسعه زیرساخت پلتفرم وام‌دهی این پروژه اشاره کرد.


انتهای خبر

0
0